سپاهان و نفت مسجدسلیمان

روز نخست هفته چهارم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که صدرنشین سه هفته ابتدایی در خانه مغلوب فولاد شد و سپاهان هم در خانه برابر نفت مسجدسلیمان متوقف شد.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر ۵ مسابقه همزمان از ساعت ۱۹:۳۰ در شهرهای مختلف برگزار شد. نتایج این مسابقات جذاب بود. ۱۷ گل در این بازی ها زده شد تا با احتساب دو بازی قبلی تعداد گل های این هفته به ۱۹ گل برسد. پیکان و پارس جنوبی اولین بردهای خود را به دست آوردند. پیکان با یک برد ۶ گله بهترین نتیجه را رقم زد.

با نتایج این مسابقات استقلال قبل از دربی تا رده پانزدهم سقوط کرد. 

* پارس جنوبی جم ۳ - سایپا ۲
گل‌ها: محمد نوری (۸ - پنالتی) و فریبرز گرامی (۵۰ و ۶۳) برای پارس و آرمان رمضانی (۷۱) و محمدرضا سلیمانی (۴+۹۰) برای سایپا
اخطار: نادر باقری (مربی پارس) از پارس جنوبی و حسین خوش‌نظر (سرپرست سایپا) و مجتبی لطفی از سایپا


* پیکان ۶ - ماشین‌سازی تبریز ۲
گل‌ها: سیدمهران موسوی (۴)، شهریار مقانلو (۳۷ - پنالتی)، حجت حق‌وردی (۴۸)، فراز امامعلی (۷۳ و ۷۹) و سعید واسعی (۸۳) برای پیکان و ادواردو دوس‌سانتوس (۱۴) و سامان نریمان‌جهان (۵۱) برای ماشین‌سازی
اخطار: حجت حق‌وردی از پیکان و شاهین توکلی از ماشین‌سازی


* سپاهان اصفهان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
اخطار: سعید آقایی از سپاهان و مجید عیدی، سوشا مکانی و حامد نورمحمدی از نفت

* نساجی مازندران ۲ - شاهین شهرداری بوشهر صفر
گل‌ها: علی شجاعی (۵۱) و محمد عباس‌زاده (۲+۹۰)


* ذوب آهن ۱- صنعت نفت آبادان ۱

گل‌ها: عیسی آل کثیر دقیقه ۲۲ برای نفت و محمدرضا عباسی دقیقه ۶۲ برای ذوب آهن

اخطار: جعفر سلمانی از نفت و هادی محمدی از ذوب آهن

با این نتیجه ذوب‌آهن به رده چهاردهم رسید و نفت هم در رده نهم قرار گرفت.

پیش از این دیدارها نیز تراکتورسازی با گل به خودی بازیکن گل گهر سیرجان ۱-۰ پیروز شد و شهرخودرو در مشهد با گل دقیقه ۲+۹۰ لوسیانو پریرا از فولاد شکست خورد اما همچنان صدرنشین ماند.

با این نتایج، سپاهان که می‌توانست با شکست شاگردان مهدی تارتار به صدر جدول صعود کند، به لطف درخشش سوشا مکانی دروازه‌بان نفت، از کسب پیروزی بازماند و در رتبه دوم جدول باقی ماند. شاهین شهرداری بوشهر هم با متحمل شدن سومین شکست فصل خود، با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

آخرین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۴ روز یکشنبه بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس