کد خبر 993587
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
نتانیاهو و ترامپ

به نظر می رسد ضربات غافلگیر کننده حزب الله و حماس و جهاد اسلامی در نه ماه گذشته، تاثیر مهمی در سقوط موقعیت نتانیاهو داشته است.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: گفته می شد تحرکات نظامی نتانیاهو ظرف چند ماه اخیر علیه سوریه و لبنان و غزه، برای قدرت نمایی و جلب افکار عمومی صهیونیست ها در آستانه انتخابات است.

اما طبق نتایج اولیه انتخابات اسرائیل، موقعیت حزب او به شدت افت کرده و در معرض شکست قرار گرفته است.


به نظر می رسد ضربات غافلگیر کننده حزب الله و حماس و جهاد اسلامی در نه ماه گذشته، تاثیر مهمی در سقوط موقعیت نتانیاهو داشته است.


خبرگزاری آسوشیتدپرس ساعتی پیش نوشت "آینده سیاسی نتانیاهو با تردید رو به رو شد نخست‌وزیر اسرائیل و متحدان تندروی او موفق به کسب اکثریت پارلمان نشدند".


همچنین خبرگزاری اردن به نقل از یک کارشناس عرب اسراییلی تاکید کرد "دوره نتانیاهو به سر آمد و توافق قرن هم با او به پایان رسیده است".


ترامپ هم در آمریکا در حالی به استقبال انتخابات می رود که بهتر از هر کس می داند کمترین درگیری نظامی می تواند به چاه ویلی بی انتها و باتلاقی مهلک برای او تبدیل شود.


بنابراین مرتکب چنان حماقت پر ریسکی که جمع کردن آن با آمریکا نیست، نخواهد شد، مگر این که قصد خودکشی به سرش زده باشد و او مرد این کار هم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • RU ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
    32 13
    دم نتانیاهو وترامپ گرم بود من از روسیه هست
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
      0 18
      این جانور اسرائیلی است
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
    20 13
    نتانیاهو و ترامپ و .. همگی می روند اما صدام وحاکمان عربستان و کره شمالی و ایران همیشه هستند . این است اقتدار
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
    9 59
    به کوری چشم تو مزدور »ایران وجبهه مقاومت. روز به روز قدرت مند می شود. تا بساط ظلم وستم را از منطقه بر چیند..دوران هژمونی زور وقلدری به پایان خود نزدیک می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس