کد خبر 993499
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
آتش سوزی در تهران

آتش‌نشانان کودک ۶ ساله‌ای را که میان آتش محبوس شده بود، نجات دادند.

به گزارش مشرق، ساعت ۹:۴۸ صبح امروز آتش‌سوزی در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۵۲ و ۸۵ و نجات یک را به همراه خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید:

نجات ۲۰ نفر از میان آتش و دود +عکس

توصیه‌های ایمنی در مورد «شام غریبان»

به گفته علی جبارزاده؛ معاون منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حین رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه‌پله بود.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی، قطع برق، بستن شیر اصلی گاز این ساختمان سراغ واحد حادثه‌دیده رفته و پس از جست‌وجو در این منزل ۶۰ متری کودک ۶ ساله‌ای را یافته، بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با به کارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این حریق پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵، پس از مهار آتش، نیروهای عملیات با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دودهای جمع شده داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به مأموریت خود پایان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    16 0
    بچه رو تنها گذاشتن و توجیهش هم نکردن
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    4 0
    خدا به دادشون برسه با این گرونی خونه سازی
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    1 1
    اجرکم عندالله
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    بچه رو نباید ننها گذاش درخونه
  • جاوید IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
    1 1
    این خبر کامل نبست، اون دختر ۶ ساله رو یکی از کاسب های محل به نام اقای داوود احکامی نجات دادن ، اونم قبل از اینکه حتی اتش نشانی خبر دار بشه که اتش سوزی شده، لطفا دقیق اطلاع رسانی کنیین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس