کد خبر 993393
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
دبیر جدید هیات دولت را بهتر بشناسید

معاون اول رئیس جمهور در حکمی حسین سیمایی صراف را به استناد ماده 19 آیین‌نامه داخلی هیات دولت به عنوان دبیر این هیات منصوب کرد.

به گزارش مشرق، حسین سیمایی صراف در سال ۱۳۴۷ در مشهد متولد شد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، در رشته حقوق به ترتیب در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس و شهید بهشتی گذرانده است. وی افزون بر تحصیلات دانشگاهی همزمان تحصیلات حوزوی را نیز به مدت ۲۰ سال در حوزه های علمیه مشهد و قم در شاخه های فقه، اصول، فلسفه و کلام اسلامی گذرانده است.

بیشتر بخوانید:

سیمایی صراف هم اکنون دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی است و دروس مختلف حقوق خصوصی و حقوق اسلامی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می کند. وی همچنین وکیل پایه یک دادگستری و داور اتاق بازرگانی ایران می باشد.

وی همچنین دارای ۳ کتاب و بیش از ۳۰ مقاله علمی - پژوهشی در زمینه های فقه و حقوق است. وی در کنفرانس های متعدد داخلی و خارجی به عنوان سخنران حضور داشته و نیز در آنها مشارکت علمی یا مدیریت داشته است. وی همچنین راهنمایی و مشاوره ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری را برعهده داشته است.

سیمایی صراف در سال ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه انتخاب، در چهارمین دوره کتاب سال حوزه (حوزه های علمیه) حایز رتبه اول، در بیست و سومین دوره کتاب فصل جمهوری اسلامی، شایسته تقدیر و در هفتمین جشنواره بین المللی فارابی حایز رتبه دوم در گروه حقوق شده است.

سیمایی صراف افزون بر این فعالیت‌ها مدیرکل دفتر حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قائم مقام معاون حقوقی رییس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    1 0
    اگر خوبه انشاءالله خداکنه همرنگ جماعت نشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس