کد خبر 993323
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
استراماچونی

شاید بازی هفته آینده برابر پرسپولیس، آخرین فرصت استراماچونی باشد و در صورت ناکامی، مدیران باشگاه به یک راه توافقی برای قطع همکاری با این مربی بیندیشند.

به گزارش مشرق، استراماچونی از بدو حضور در استقلال بر طبل ناسازگاری کوبیده و بارها خواهان فسخ قراردادش شده است. او با مدیران باشگاه مشکلات بسیار بزرگی دارد؛ از جمله این که مترجم ایتالیایی قبول نمی‌کند یا زیر بار پذیرفتن دستیار ایرانی نمی‌رود. همه اینها را می‌شد بخشید اگر استرا تیم خوبی می‌ساخت اما هنوز از این نظر هم نکته دلگرم‌کننده‌ای وجود ندارد. استقلال هیچ‌کدام از سه بازی اولش را نبرده و اگر چه گاهی بدشانس به‌ نظر می‌رسیده اما اثری از رشد کیفی تیم هم در این سه بازی دیده نشده است.

بیشتر بخوانید:

صحبت سفیر ایتالیا درباره مشکلات استراماچونی

به این ترتیب شاید بازی هفته آینده برابر پرسپولیس، آخرین فرصت استراماچونی باشد و در صورت ناکامی، مدیران باشگاه به یک راه توافقی برای قطع همکاری با این مربی بیندیشند.

نکته بسیار مهم این است که استراماچونی تیم بسیار خاصی هم بسته؛ تیمی که کلی بازیکن مهم مثل سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، پاتوسی، ایسما، منشا، روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان و... را از دست داده و اتکایش بیشتر روی ستاره‌های فصل گذشته تیم‌های متوسط لیگ بوده؛ کسانی همچون سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، علی دشتی و آرش رضاوند که قرار بود بار تغییر نسل در استقلال را به دوش بکشند اما معلوم نیست در تیمی بسیار بزرگ‌تر مثل استقلال هم موفق خواهند شد یا نه. الان اگر استراماچونی با این تیم نتیجه نگیرد، کار مربی بعدی هم بسیار سخت خواهد بود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس