کد خبر 993220
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
عبدالله ناصری

در حالی که یک اصلاح‌طلب می‌گوید باید در انتخابات شرکت کنیم، یک اصلاح‌طلب دیگر می‌گوید اصلاح‌طلبان اگر در انتخابات به شکل مشروط شرکت نکنند، پفیوز هستند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اظهارات اخیر عبدالله ناصری در حالی است که کارشناسان معتقدند اصلاح‌طلبان مانند همیشه از این بازارگرمی‌ها و شرط‌گذاری‌ها و مظلوم‌نمایی‌هایی انجام می‌دهند اما در عین حال در انتخابات هم شرکت می‌کنند و حال آنکه شورای نگهبان هرگز، شرط‌گذاری در انتخابات را نپذیرفته است؛ بنابراین به نظر می‌رسد سخنان ناصری (مشاور خاتمی) نوعی خودزنی و استقبال پیشاپیش از عنوان پفیوز است.

بیشتر بخوانید:

اصلاح‌طلبان "پفیوز" هستند اگر...

روزنامه آرمان اخیرا از قول یک نماینده اصلاح‌طلب نوشت: تحت هر شرایطی لیست انتخاباتی می‌دهیم. چند دیدگاه در رابطه با انتخابات مجلس یازدهم در بین ما اصلاح‌طلبان مطرح شده است. یک دیدگاه این است که ما نه تنها تحریم نمی‌کنیم، بلکه مشارکت فعالی داریم و تحت هر شرایطی هم لیست می‌دهیم. یک دیدگاه هم ۱۸۰ درجه نقطه مقابل این‌هاست که می‌گویند ما برای لغو نظارت استصوابی شرط می‌گذاریم و اگر این کار انجام شد، ما شرکت می‌کنیم، فعال می‌شویم و لیست می‌دهیم؛ این بحث به حضور مشروط در انتخابات مشهور شده است.

اما عبدالله ناصری مشاور خاتمی به ایلنا گفته است: اصلاح‌طلبان باید بپذیرند اگر شرکت در انتخابات را مشروط نکنند، نزد جامعه مدنی و مردم به‌عنوان نامردان و پفیوزهای سیاسی قلمداد خواهند شد.
بنابراین شرایط تاریخی این‌گونه است که اصلاح‌طلبان نباید تنور انتخابات را برای جریان مقابل گرم کنند بلکه باید شرایط معقول بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    2 0
    نظارت استصوابی اتفاقا باید باشه تا یک عده از شما دسته گل پشت دسته گل اب نده! نظارت استصوابى به وسیله شوراى نگهبان، داراى پشتوانه هاى عقلایى و قانونى است و بر اساس قانون اساسی انجام میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس