کد خبر 993012
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
دخیا

داوید دخیا با امضای قرارداد جدید از هم‌تیمی فرانسوی خود دستمزد بیشتری در منچستریونایتد دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «تایمز» انگلیس خبر داد مدیران باشگاه منچستریونایتد در روند مذاکره با داوید دخیا برای تمدید قرارداد، امتیاز ویژه‌ای برای این دروازه‌بان اسپانیایی قائل شده‌اند که بر این اساس دستمزد او در صورت عدم کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا کم نخواهد شد.

طبق این گزارش، باشگاه منچستریونایتد قراردادی چهار ساله به ارزش 13.5 میلیون پوند در سال پس از کسر مالیات به دخه‌آ 28 ساله پیشنهاد داده است. در قرارداد بازیکنان منچستریونایتد بندی وجود دارد که در صورت عدم کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 25 درصد از مبلغ قرارداد آنها کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توافق منچستر با دخیا برای تمدید قرارداد

مدیران باشگاه منچستریونایتد اما برای متقاعد کرد دروازه‌بان اسپانیایی خود برای امضای قرارداد جدید، این امتیاز ویژه و نادر را برای او قائل شده‌اند. بدون این بند هم دخیا در صورت تمدید قرارداد، دستمزدی بیشتر از پل پوگبا در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت.

این دروازه‌بان اسپانیایی که سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد را سپری می‌کند، اخیراً مورد توجه باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید قرار داشت.

دخیا که در سال 2011 در ازای 18.9 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در این سال‌ها همواره دروازه‌بان شماره «یک» شیاطین سرخ بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس