کد خبر 992752
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
اوسنیک

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه در تلاش برای غافلگیر کردن پرسپولیس هستیم، گفت: می‌خواهیم نتیجه خوبی برابر این تیم قدرتمند به دست آوریم.

به گزارش مشرق، «نتون اوسنیک» امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: به طور یقین بازی آسانی مقابل پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران، پیش رو نداریم. آنها در سه سال گذشته قهرمان شده‌اند و در لیگ نوزدهم نیز مدعی جدی کسب جام هستند.

مربی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: این بازی از نظر روحی روانی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و با آمادگی کامل به زمین می‌رویم.

اوسنیک تصریح کرد: تمرکز برای ما مهم است و در طول تمرینات هفته گذشته بر روی نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس به خوبی کار کرده ایم. باید ساماندهی خوبی در این جدال داشته باشیم.

وی در مورد عدم حضور نام «سیروان قربانی» در فهرست تیمش، گفت: این تصمیم سرمربی است و به دلیل مسائل تاکتیکی اتخاذ شده است. این به نیاز تیم برای هر بازیکن صدق می کند و هیچ وقت از جایی به ما دستور نمی‌دهند که از کدام بازیکن استفاده نکنیم.

این مربی اظهار داشت: فردا یک روز خوب برای نفت آبادان خواهد بود و این را ثابت می‌کنیم.

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی صنعت نفت در نشست خبری امروز حضور نیافت تا اوسنیک پاسخگوی نمایندگان رسانه‌ها باشد.

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان فردا «دوشنبه» در هفته سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس