کد خبر 992644
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
image-20190915111913-6.png

باید بدانید که انتخاب گیاهان مناسب و مکان قرارگیری آنها برای تولید جریان مثبت از اهمیت بالایی برخوردار است.

باور کنید که همه‌ی ما به وجود گلهای آپارتمانی و یا گیاهان در زندگی خود نیاز داریم. اما چرا !؟ برای شروع بهتر است بدانید که گیاهان علاوه بر زیبایی ، محیط زندگی و یا کار شما را سرشار از انرژی مثبت خواهند کرد و کمتر کسی است که از تاثیر آن بر زندگی انسانها بی‌خبر باشد. اما باید بدانید که دلیل اصلی این ویژگی گیاهان این است که آنها مزایای سلامتی و فنگ شویی را به همراه دارند.

اما فنگ شویی در گیاهان به چه معناست !؟ و یا گیاهان چگونه می‌توانند برای ما شانس بیاورند !؟ با ما همراه باشید تا با یکی از برترین استارتاپ های تخصصی فروش آنلاین گل و گیاه آشنا شده و در مسیر جدیدی از زندگیتان قدم بردارید.

چرا وجود گیاهان در هر مکانی لازم است ؟!

طبق آمار رسمی مرکز پژوهش مجلس، در ایران با وجود انجام تقریبا 44 تا 49 ساعت کار در هفته ؛ تنها 11 ساعت آن مفید است! این تنها به دلیل نبود انرژی و جریان های مثبت در محیط های کاریست. بنابراین اگر در زندگی خود به دنبال انرژی بیشتری هستید و راههای آسانی را جستجو می‌کنید، بهتر است با بهترین و ارزانقیمت ترین گزینه یعنی خرید گل و گیاه بیشتر آشنا شوید.

با توجه به ازدیاد بازارهای گل و گیاه و نبود کارشناس مجرب در آنها توصیه‌ی ما به شما خرید اینترنتی گل و گیاه است. در این فروشگاه های آنلاین کارشناسان مجرب در این زمینه حضور دارند و می‌توانند مشاور گیاهانتان باشند. همچنین شما می‌توانید با قیمتی مصوب و کیفیتی بالا گیاهتان را انتخاب کنید. فروشگاه ایران درخت که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه گل و گیاه است که علاوه بر محصولات با کیفیت ، امکان مشاوره‌ی آنلاین را نیز در اختیار شما قرار داده است.

اما باید بدانید که انتخاب گیاهان مناسب و مکان قرارگیری آنها برای تولید جریان مثبت از اهمیت بالایی برخوردار است. در ابتدا بهتر است باهم با بعضی مزایای گیاهان آپارتمانی که با تحقیقات علمی اثبات شده است آشنا شویم.

مطالعات نشان داده اند که نگه داشتن گیاهان آپارتمانی سلامت روحی و جسمی ما را بهبود می بخشد. این جمله کاربردیست اما بیایید آنرا از طریق علم ثابت کنیم :

گیاهان و سلامت روان

1. گیاهان استرس را کاهش می‌دهند. یک تحقیق انجام شده توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن و یک مطالعه منتشر شده توسط NCBI نشان داد که وجود گیاهان به کاهش سطح استرس کارکنان کمک می کند. به گفته دکتر لئونارد پِری از دانشگاه ورمونت، قرار گرفتن گیاهان در معرض دید، استرس را 5 دقیقه کاهش می‌دهد.

2. گیاه برایتان خوشحالی می‌آورد. مطالعات متعدد ذکر کرده اند که گیاهان در محیط کار رضایتمندی کارمندان را افزایش می دهند. گلهای آپارتمانی در این تحقیق بیشترین تاثیر را داشته اند. تحقیقات انجام شده در راتگرز نشان می دهد که گلها تأثیر فوری بر خوشحالی دارند. محققان حتی از نتایج این آزمایش شوکه شدند، چرا که 100٪ از مردم با لبخندی واقعی یا هیجان زده به گلها پاسخ می دادند.

جالب است بدانید در کشور خودمان نیز تحقیقاتی در این زمینه انجام شده است. براساس این نظر سنجی ها در شرکت هایی که از گل و گیاه برای دکوراسیون خود استفاده کرده‌بودند،کارمندان انرژی و رضایتمندی بیشتری به انجام دادن کارها از خود نشان میدادند. یکی از این نظرسنجی ها در شرکت ایران درخت که در ابتدای مقاله با آن آشنا شدیم، انجام شد و طبق آن تمامی کارمندان از بودن در محیطی مملؤ از گل و گیاه رضایت بسیار بالایی داشتند و این رضایت برروی زندگی آنها نیز پیامدهای خوبی گذاشته است.

3. الهام بخش مهربانی و بهبود روابط با گیاهان. تحقیقات نشان داده است افرادی که بیشتر وقت خود را با گیاهان می گذرانند، با دیگران رابطه بهتری دارند. قرار گرفتن در معرض محیط طبیعی ، دل را آرام و انرژی های منفی را دور می‌کند.

گیاهان و سلامت جسمانی

1. وجود گیاه روند بهبود بیمار را تسریع می‌کند. بیمارستان هایی که فضای سبز با شکوه و اتاق های مملؤ از گیاهان را در اختیار بیمار قرار می‌دهند، مزایای پزشکی بیشتری خواهند داشت. در این بین توسط HortTechnology یرروی بیماران بستری در بخش جراحی شکم تحقیقی صورت گرفته است. بر اساس این مطالعه آنها دریافتند، بیمارانی که در معرض گیاهان و فضای سبز بیمارستانی قرار گرفته اند :

  1. بعد از عمل مسکن های ضد درد کمتری مصرف کرده اند.
  2. پاسخ های فیزیولوژیکی مثبت و احساسات مثبت تری دارند.

2. گیاهان ضربان قلب و فشار خون را کاهش می دهند. در همان مطالعه ای که در مورد بالا ذکر شد دریافتند که گیاهان آپارتمانی توانایی کاهش ضربان قلب و فشار خون را نیز دارند.

با فواید علمی گیاهان و اثراتشان بر جسم و روح انسانها آشنا شدیم. اکنون وقت آوردن شانس به زندگیمان است !

کدام گیاهان از نظر فنگ شویی مناسبند !؟

در ابتدا باید از گیاهانی شروع کنیم که معمولا از آنها به عنوان گیاهان خوب در فنگ شویی یاد می‌شود. این گیاهان به دو دسته‌ی کلی تبدیل می‌شود:

 1. گیاهان برتر در تصفیه هوا 

مطمئنا بدون داشتن هوایی پاک و با کیفیت ، نمیتوان انتظار تولید انرژی مثبت داشت. پس در ابتدا هوای تمیز از همه مهم تر است که گیاهانی چون : نخل اریکا ، سرخس ، پوتوس، آگلونما و … آن را به ما هدیه می‌دهند. بهتر است در خرید این گیاهان توجه کافی را داشته باشید. چرا که گیاهان موجود در بازارهای محلی ممکن است کیفیت لازم را نداشته و به دلیل ازدیاد گیاهان در یک غرفه‌ی کوچک به بیماری های بدی دچار شده باشند.

خرید آنلاین از فروشگاههای گل و گیاه همیشه بهترین گزینه نیست اما فروشگاه ایران درخت با سابقه‌ای درخشان گیاهان ارسالی شمارا با ضمانت کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک بازار بزرگ در زمینه‌ی مشاوره، خرید گل و گیاه ، ملزومات باغبانی و ... همیشه در یک قدمی شما همراهتان باشد.

  2. گیاهان سنتی شانس و پول 

در لیست این گیاهان ، پاچیرا ( گیاه پول ) و لاکی بامبو خودنمایی می‌کنند. این گیاهان از قدیم به این عنوان معروفند و داستان های زیادی در باره‌ی آنها آمده است.

فنگ شویی در گیاهان ، چگونه باعث شانس می‌شود ؟!

نظریه‌ی فنگ شویی در مورد ترکیب همه اجسام با هم و استفاده از آنچه در کنترل ماست برای بهبود انرژی اطرافمان است تا زندگی ما بهتر شود. گیاهان موجودات زنده‌اند. آنها انرژی بسیار بیشتری نسبت به اجسام غیر زنده و مسحور تولید می کنند. اما اگر به کلمات دقت کرده باشید، گفتیم که آنها زنده‌اند پس گیاهان بیمار و آفت زده که در تلاش برای زنده ماندن هستند، نمی‌توانند به خوبی فنگ شویی را اجرا کنند. تشخیص سالم بودن گیاهان برای افراد غیر متخصص آسان نیست، به همین علت سعی کنید از ابتدا از مرکزی معتبر گیاهتان را خرید کنید.

چیدمان گلهای آپارتمانی در منزل مطابق نقشه انرژی فنگ شویی انجام می شود. در اصل هنگامی که باگهای فضای خود را بشناسید، بهترین محل قرارگیری گیاهان در فنگ شویی را برای خانه یا محل کار خود پیدا می کنید. در ادامه به نماد هر جهت در خانه و رابطه‌ی آن در زندگیمان توضیح میدهیم.

بهترین محل قرارگیری سنتی یا کلاسیک گیاهان در فنگ شویی، به شرح زیر است :

منطقه شرقی (سلامتی و خانواده)
منطقه جنوب شرقی (پول و فراوانی)
منطقه جنوبی (اعتبار و شهرت)

اگر تصمیم دارید از فنگ شویی در جهت غربی استفاده کنید، بهترین محل قرارگیری گیاهان به شرح زیر است:

نقطه‌ی میانه چپ (سلامتی و خانواده(
نقطه‌ی چپ بالا (پول و فراوان)
نقطه‌ی مرکز میانه (شهرت و شهرت)

با ایران درخت بیشتر آشنا شویم !

در این مقاله شما با تمامی نکته های لازم در مورد گیاهان آشنا شدید و اکنون باید بدانید که این گیاهان را از کجا تهیه کرده و چگونه سوالات پیش آمده در ذهنتان را پاسخ گویید. ایران درخت می‌تواند در هر زمینه‌ای در مورد گل و گیاه همیشه در دسترستان باشد. به خصوص در مورد هدیه دادن گل و گیاه، که خوشبختانه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

هدیه دادن گیاهان بهترین روش برای تشکر و یا تبریک گفتن مناسبت ها به عزیزانتان است. چرا که طبق گفته های بالا گیاهان سلامت روحی و جسمی مارا تضمین می‌کنند و چه چیزی بهتر از این که شما در سلامتی عزیزانتان نقش ویژه‌ای داشته باشید.

تنها نکته‌ی حائز اهمیت در هدیه دادن گیاهان، سالم بودن و زیبایی آن است. در سایت ایران درخت شما می‌توانید با یک طراحی آنلاین، گلدان گیاهتان را شخصاً انتخاب کرده و برروی آن بگذارید و به صورت بصری و تنها با چند کلیک طرح نهایی را مشاهده کنید. علاوه بر این که در سایت امکان پاسخگویی آنلاین به سوالات شما وجود دارد، در اینستاگرام ایران درخت نیز هرروزه مطالب مفید و جالبی در مورد گیاهان منتشر می‌شود و به سوالات شما نیز پاسخ داده می‌شود.

طبق نظر سنجی های انجام شده ، تجربه‌ی خرید از ایران درخت برای مشتریانشان بسیار لذت بخش بوده است و یکی از رضایتمندی های آنان در مورد ارسال همانروز گیاهان است. بله در این فروشگاه آنلاین شما می‌توانید برای مهمانی های برنامه ریزی نشده نیز همانروز سفارش داده و گیاهان هدیه‌ی زیبا ببرید. به سایت ایران درخت سر بزنید و با گیاهان زیبا و با کیفیت، شانس و سلامتی را مهمان خانه‌ی خود کنید.

** این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس