کد خبر 992570
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱
نیمار

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در مورد انتقادات هواداران صحبت کرد.

به گزارش مشرق، نیمار در شرایطی که بارها مورد توهین هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفت، موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 93 با یک قیچی برگردان فوق العاده به ثمر برساند. حالا او به اتفاقات بازی مقابل استراسبورگ واکنش نشان داده است. نیمار مدعی شد قصد جدایی داشته اما حالا از هواداران خواسته در طول فصل تیم را حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:

نیمار دوباره سوژه می‌شود

نیمار گفت: "بله همه می دانستند که من علاقه دارم از پاری سن ژرمن جدا شوم و این خواسته من بود. احساس بسیار بدی دارم و از همین حالا می دانم که هر بازی ای که در خانه پاری سن ژرمن انجام می دهم مانند یک بازی خارج از خانه برای من خواهد بود.

نه برای من فضا خیلی پیچیده نبود و من خیلی آرام هستم همه ما می دانیم چه اتفاقی افتاده است (اشاره به مذاکرات در طول تابستان برای بازگشت این بازیکن به بارسلونا)، می فهمم که برای هواداران پاریس بسیار دشوار است. اما از این پس، من بازیکن PSG هستم. اگر آنها می خواهند سوت بزنند؛ مشکلی نیست. بیش از 25 بازیکن در ترکیب تیم حضور دارند و شما نمی توانید روی یک نفر تمرکز کنید.

بازیکنان دیگر سزاوار این وضعیت نیستند. ما یک تیم داریم و باید از این باشگاه حمایت کنیم، از پاریس حمایت کنیم. وقتی تماشاگران پشت تیم باشند، در کنار هم ما قوی تر هستیم. ما با تیمی روبرو شدیم که دفاعی بازی می کرد به دنبال ضد حمله بود. آنها بازی خوبی انجام دادند اما در نهایت ما موفق شدیم یک گل بزنیم و سه امتیاز را کسب کنیم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس