کد خبر 992448
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰
دسته عزاداری اورژانس تهران

این اثر که به همت هسته احیاء امر تهیه و تنظیم‌شده است تلاش دارد تا با تبیین جایگاه، اهمیت و آثار شرکت در مجالس اهل­ بیت، مخاطبان را جهت بهره­‌گیری هرچه بیشتر از برکات این مجالس مهیا کند.

به گزارش مشرق، کتاب «ادب عاشقی» که مشتمل بر سلسه مباحث حجت‌الاسلام محمدرضا عابدینی با موضوع آداب حضور در مجالس اهل بیت علیهم‌السلام است با کوشش علی جعفری هرستانی تنظیم و تحت نظر وی در نه فصل به رشته­ تحریر درآمده است.

این اثر که به همت هسته احیاء امر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، تهیه و تنظیم‌شده است تلاش دارد تا با تبیین جایگاه، اهمیت و آثار شرکت در مجالس اهل­ بیت علیهم‌السلام و سپس ذکر آداب حضور در آن، مخاطبان و مستمعان مجالس اهل بیت علیهم­‌السلام را جهت بهره­‌گیری هرچه بیشتر از برکات این مجالس مهیا کند.

این کتاب با عنوان «ادب عاشقی» با موضوع آداب حضور در مجالس اهل­بیت علیهم­‌السلام و ناظر به مخاطب و شرکت­‌کننده در مجالس اهل‌بیت علیهم­‌السلام برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر از این مجالس، جلد نخست از مجموعه­‌ای دوجلدی است و جلد دوم این اثر که در مراحل نهایی تدوین قرار دارد با عنوان «ادب خادمی» و با موضوع آداب برپایی و اقامۀ مجالس اهل­‌بیت علیهم­‌السلام که شامل نکات کاربردی و تشکیلاتی ویژۀ مسئولان هیئات و برگزارکنندگان و خادمان مجالس اهل­بیت علیهم­‌السلام است نیز به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این کتاب را در ۱۶۸ صفحه و به قیمت ۲۵۰۰۰ تومان توسط نشر معارف روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    4 0
    اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ .«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عجّل فرجهم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس