کد خبر 992351
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
عبدولی

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی به مرحله نیمه‌نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم پیکارهای قهرمانی جهان راه یافت.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور در شهر نورسلطان پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

در رقابت‌های ۴ وزن نخست پیکارهای قهرمانی جهان که از امروز (شنبه) در قزاقستان آغاز شد، «سعید عبدولی» در مبارزه‌های وزن ۸۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر  «پیتر نوواک» از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با «ادلان آکیف» دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار به مصاف «رفیق حسین اف» دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی و برنز قهرمانی اروپا از کشور جمهوری آذربایجان می‌رود.

بیشتر بخوانید:

حذف فرنگی‌کار ایران از مسابقات قهرمانی جهان

در وزن ۵۵ کیلوگرم «پویا ناصرپور» در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر «شریف کلیچ» از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل «الهام بهراماف» قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد؛ بهرام‌اف در مرحله بعد باید با «اوگاوا» از ژاپن مبارزه کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم «میثم دلخانی» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب «استپان ماریانیان» دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد. ماریانیان در دور بعد «جین وونگ» دارنده مدال برنز آسیا از کره‌جنوبی را پیش‌رو دارد.

«امین کاویانی‌نژاد» فرنگی‌کار وزن ۷۲ کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه خود برابر «لوری لومادزه» فرنگی‌کار جوان و ناشناخته گرجستانی با نتیجه عجیب ۹ بر یک مغلوب شد.  این فرنگی‌کار گرجستانی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۵ بر «سنان سلیمانوف» از جمهوری آذربایجان شکست خورد تا کاویانی‌نژاد حذف زودهنگامی از پیکارهای جهانی داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس