کد خبر 992321
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
محمد ایمانی

می گویم به همان دلیل که بعد از نقش آفرینی های گسترده منافقین و سلطنت طلبها در سناریوی #دختر_آبی، "مورگن اورتگاس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پس پرده آفتابی شد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

می پرسد چرا خبرگزاری خبرآن لاین وابسته به تیم انتظامی و علیرضا معزی (دو مدیر ارشد دولت)، دروغ "صدور محکومیت قضایی علیه مرحومه "سحر خدایاری" را منتشر کرد، آب به آسیاب دشمن ریخت و موجب به صف کردن طیفی از نمایندگان و روزنامه ها و سلبریتی ها شد؟

می گویم به همان دلیل که بعد از نقش آفرینی های گسترده منافقین و سلطنت طلبها در سناریوی #دختر_آبی، "مورگن اورتگاس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پس پرده آفتابی شد.

اورتگاس در نشست خبری، با لباس آبی و تصاویری  از سحر خدایاری شرکت کرد؛ کسی که در اثر بیماری روانی ( واحتمالا تدارک و تحریک مسبوق به سابقه در موارد مشابه) خودکشی کرد. اما سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، همین کار را برای میترا ایستاد که با شلیک پنج گلوله یک تکنوکرات غربگرا و فعال در فتنه 88 به قتل رسید، نکرد.

و نیز به همان دلیل که خبر آن لاین 19 بهمن 1392 (چند روز پس از ماجرای مشکوک و شرم آور توزیع #سبد_کالا) در تحلیلی وقیحانه، با عنوان "جایزه بهترین کارگردانی برای حسن روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی" نوشت:
« توزیع سبدکالا به مردم با شیوه‌ای که انجام شد، نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد.
او دقیقا همین اتفاق - ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن در زیر دست و پا - را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت [!!] به عبارت دیگر روحانی به یک نمایش داخلی برای ارائه در جشنواره‌های سیاسی خارجی نیازمند بود.
نگاه کنیم به اظهارات اخیر وندی شرمن که گفته است «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه‌اش توزیع کرده تا نشان دهد کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها، تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است».

به هر حال این دقیقا همان نتیجه‌ای بوده که روحانی از توزیع سبد کالا در میان مردم داشته است، این که تحریم‌ها بر روی مردم ایران تاثیر مستقیم و انکارناپذیر داشته؛ این که اوضاع اقتصادی مردم ایران نه تنها رو به راه نیست بلکه حاضرند برای چند عدد مرغ و چند کیلو برنج با یکدیگر درگیر شوند.

درست است که روش توزیع سبد کالا چندان مناسب نبود، اما اگر با این نمایش بتوان جایزه اول بهترین اثر را در فستیوال سیاست جهانی به خود اختصاص داد، به #تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید»!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس