کد خبر 992219
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
پرچم نمایه لبنان

کمیته پیگیری امور اسیران لبنان از شکایت علیه عامر فاخوری مزدور رژیم اسرائیل معروف به قصاب بازداشتگاه الخیام در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از  شبکه المنار، نبیه عواضه از اسیران زاده شده از بازداشتگاه‌های رژیم اسرائیل گفت: کمیته رسیدگی به امور اسیران لبنان از عامر فاخوری مزدور رژیم اسرائیل در دستگاه قضایی لبنان شکایت شخصی کرد.

نبیه عواضه از رئیس جمهور لبنان خواست تا همه مراجعی را که به این مزدوران برای نفوذ به خاک لبنان کمک کرده اند، مورد پیگرد قرار دهد.

 بیشتر بخوانید:

افشای شیوه‌های وحشیانه «قصاب الخیام»

جاسوس اسرائیلی معروف به «قصاب الخیام» در لبنان به دام افتاد

المنار پیشتر اشاره کرده بود: افسری که عامر الفاخوری را در مسیر رفتن به مقر دستگاه امنیت عمومی لبنان در فرودگاه بیروت همراه کرده بود، هم اکنون درحال بازجویی است. این بازجویی به ویژه درخصوص این است که چه کسی از او خواسته است تا چنین کاری انجام دهد.

نجات ابوشقراط قاضی بازپرس نظامی کار بازجویی از الفاخوری را برعهده خواهد داشت. همزمان نیز تحقیقات نظامی را ارتش لبنان انجام می‌دهد.

بر اساس اطلاعات المنار، تلاش هایی برای پاک کردن پرونده های ۶۰ مزدور رژیم اسرائیل صورت گرفته است. اگر دستگاه امنیت عمومی لبنان درباره الفاخوری تحقیق نکرده بود، او با آرامش کامل وارد خاک لبنان شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس