علی صوفی

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باز تعریف در جریان اصلاحات یک امر طیعی است و معتقدم قطعاً این اتفاق صورت می گیرد.

به گزارش مشرق، علی صوفی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به انتقاد احزاب و شخصیت‌های اصلاح طلب از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درمورد تغییر نحوه تصمیم‌گیری‌ها در این نهاد گفت: طبعاً در هر مرحله از  ورود این شورا به انتخابات، اشکالاتی بروز می‌کند و نقدهایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

اصلاح‌طلبان چه مواقعی موافق و یا مخالف «ورود زنان به استادیوم» می‌شوند؟

او ادامه داد: در گذشته هم ممکن بود اشکالاتی وجود داشته باشد، به طور کلی وجود اشکال یک چیز طبیعی است، اشکالات در هر دوره بررسی می‌شود و نظرسنجی‌هایی درمورد آن صورت می‌گیرد. از این سو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هر دوره فرم‌هایی را در سطح زیرمجموعه خود توزیع می‌کند تا احزاب عضو این شورا درمورد آن نظر دهند و با اخذ نظرات آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانیم: آغاز فعالیت‌های انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاحات تا اواخر شهریور

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ضعف در شورای عالی‌ سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان چیز طبیعی است، اظهار کرد: ضعف‌های این شورا در دور جدید مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برطرف شود.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات درباره نگرانی‌ها برای کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو گفت: اکنون در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کارگروهی تحت عنوان پایش تشکیل شده است که طرحی را برای ارزیابی عملکرد تک‌تک نمایندگان مجلس طراحی کرده‌اند.

صوفی افزود: ابتدا باید نتیجه بررسی‌های پایش‌شده مشخص شود، سپس درمورد عملکرد نمایندان و فراکسیون امید اظهارنظر صورت گیرد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در واکنش به اظهارنظر کرباسچی مبنی بر بازتعریف اصلاح‌طلبی تصریح کرد: در یک جریان سیاسی پویا مانند اصلاحات همیشه برای زنده بودن خود باید گفتمانش مورد بازنگری و ارزیابی قرار گیرد و با توجه به شرایط روز و احساسی که مردم نسبت به اوضاع دارند باید بازتعریفی صورت گیرد.

او خاظرنشان کرد: بازتعریف در جریان اصلاحات یک امر طیعی است و معتقدم قطعاً این اتفاق صورت می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس