سحر خدایاری

در روزهای اخیر اصلاح‌طلبان در کنار برخی سلبریتی‌ها، با هشتگ «دختر آبی» هیاهوی رسانه‌ای به راه انداخته‌اند و حتی خواستار تکرار بهار عربی در ایران شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - اصلاح طلبان و جریان رسانه‌ای وابسته با آنان پس از مرگ دختر جوانی که چندی پیش خودسوزی کرده بود، شایعه کردند «سحر خدایاری» - که حالا به دختر آبی مشهور شده است - به دلیل تلاش برای ورود به ورزشگاه به عنوان تماشاچی به ۶ ماه زندان محکوم شده است و در اعتراض به این حکم، اقدام به خودسوزی کرده است. این روایت را طیفی از رسانه‌های اصلاح طلب - چون خبرآنلاین - و نمایندگان اصلاح طلب مجلس - مانند پروانه سلحشوری و علی مطهری - و البته فعالین شبکه‌های اجتماعی و سلبریتی‌های همیشه در صحنه به مخاطبان خود ارائه کردند.

همصدایی نمایندگان مجلس با شایعه سازان!

نکته قابل تأمل در این ماجرا برخی نمایندگان مجلس بودند که بدون کوچکترین تحقیق و بررسی، همانند یک سلبریتی با شایعه سازان همصدا شده و به این دروغ دامن زده‌اند.

در همین رابطه، «علی مطهری» نماینده عضو لیست امید در توئیتی نوشت:«مرگ سحر، دختری که به خاطر ورود پسرانه به استادیوم آزادی بازداشت و در اثر شنیدن محکومیت اش به ۶ ماه زندان خودسوزی کرد، حاکی از بی تدبیری مسئول مربوطه است. فرضا کار او غیرقانونی بوده، کافی بود چند کلمه نصیحت شود نه محکوم به زندان. حفظ نظام به این کارها نیست».

«پروانه سلحشوری» عضو فراکسیون امید مجلس نیز در توئیتی نوشت: «او تنها دختر آبی نبود. سحر دختر ایران بود. در جایی که مردانش برای زنان تکلیف تعیین می‌کنند و ابتدایی‌ترین حقوق انسانی‌ را از آن‌ها سلب می‌کنند، و زنانی که علیه زنان در این ظلم آشکار مردان را همراهی می‌کنند، همه ما در حبس و سوختن سحرهای این سرزمین مسئولیم».

هیاهوی روزنامه های اصلاح طلب

همزمان با فضاسازی رسانه های ضدانقلاب با داستان دروغ «دختر آبی» و سیاه نمایی وضعیت کشور و ارسال پالس برای تحریم مردم ایران، رسانه های اصلاح طلب نیز وارد میدان شده و با این دروغ پردازی همصدا شدند.

روزنامه های اصلاح طلب در شماره ۲۰ شهریور با تیترهایی همچون «فوتبال ایران در بهت غروب سحر»(روزنامه آرمان)، «پایان سحر» (روزنامه همشهری)، «طرح مسئله خودسوزی سحر در هیات دولت»(روزنامه شرق)، «پایان غم انگیز دختری که خودسوزی کرد»(روزنامه ایران) و...با فضاسازی رسانه های معاند همراه شدند.

موج سواری سلبریتی ها

«مهناز افشار»، «بهنوش بختیاری»، «مهتاب کرامتی»، «پرویز پرستویی»، «سوسن پرور»، «امیر جعفری»، «احسان کرمی»، «امیر ناظمی»، «علی فتح الله زاده»، «فرهاد مجیدی»، «علی کریمی»، «آندرانیک تیموریان» و...در اقدامی مسبوق به سابقه با موج سواری روی احساسات مردم، به یک داستان دروغ دامن زدند.

اصل ماجرا چیست؟

اما آیا داستان «دختر آبی» همانی است که اصلاح طلبان و سلبریتی ها می گویند؟! پاسخ منفی است.

«حیدر علی خدایاری» پدر «سحر خدایاری» در واکنش به دروغ پردازی سلبریتی ها و اصلاح طلبان درباره دخترش گفت: «هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده وی زندانی شود».

 وی در ادامه گفت: «سحر، مشکل عصبی داشت و تحت تاثیر برخی دوستانش اقدام به خودکشی کرد».

پدر سحر خدایاری تاکید کرد: «از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم».

وی تاکید کرد: «در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم».

پدر سحر خدایاری تصریح کرد: «هرکسی که می‌گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می‌زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می‌رود باز هم اعصابش به هم می‌ریزد و بعد اقدام به خودکشی می‌کند».

همچنین در روزهای گذشته یک مقام آگاه در دادگستری تهران با اشاره به این موضوع گفت: «این فرد در اسفندماه سال ۹۷ و در حالیکه پوشش نامناسب داشته است، با مامورین نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آن‌ها توهین می‌کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مامورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می‌شود. بر همین اساس برای متهم مورد اشاره با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به مامورین پرونده قضائی تشکیل شده است که نامبرده از همان زمان تاکنون با صدور قرار تامین آزاد بوده و به دادگاه مراجعه می‌نماید».

این مقام آگاه افزود: «در هنگام مراجعه فرد مورد اشاره، رئیس دادگاه به واسطه فوت یکی از بستگانش در مرخصی به سر می‌برده و برای این فرد هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده است و مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه نموده است، مبادرت به خودسوزی می‌نماید. وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و تحت مراقبت پزشکی قرار میگیرد».

گفتنی است برای فرد مورد اشاره دادگاهی برگزار نشد و وی حکم محکومیت نداشت.

بی اخلاقی با تصویر تقلبی!

کاسبی سلبریتی ها و اصلاح طلبان با خون یک انسان، تنها بخشی از داستان دروغ «دختر آبی» است.

این طیف در نهایت بی اخلاقی، برای موج سواری روی احساسات مردم، از تصویر تقلبی نیز استفاده کرده و با آبروی یک انسان دیگر نیز بازی کرده اند.

تصاویری که در روزهای اخیر در قالب طرح های گرافیکی در فضای مجازی با عنوان «دختر آبی» توسط سلبریتی ها در حال دست به دست شدن است، تصویر سحر خدایاری نبوده و مربوط به یک فرد دیگر است.

وی با واکنش نسبت به این بی اخلاقی در حساب کاربری خود نوشت: «من آیسان احتشامی، نه خودسوزی کردم، نه هیچی. همه خبرهایی که با عکسام به نام سحر داره پخش میشه رو تکذیب می کنم».

نکته قابل توجه اینجاست که آیسان احتشامی که پیش از این با چهره مبدل به استادیوم رفته بود، اکنون آزاد است و هیچ حکمی نیز برای وی صادر نشده است. این تنها یکی از مصادیق بی صداقتی و بی اخلاقی سلبریتی ها و اصلاح طلبان است.

حامیان «قاتلِ یک زن»

گروهی که اکنون با داستان دروغ «دختر آبی» با احساسات مردم بازی کرده و به تشویش اذهان عمومی مشغول است، همان طیفی است که پیش از این وقتی «محمد علی نجفی» سیاستمدار اصلاح طلب، مرحوم «میترا استاد» همسر دوم خود که زنی جوان بود را با شلیک 5 گلوله به قتل رساند، به دفاع تمام قد از قاتل پرداختند.

این طیف در نهایت ناجوانمردی و بی اخلاقی، مقتول را بدکاره! و مهدورالدم! نامیده و «قاتلِ یک زن» را قهرمان جلوه دادند!

با کمال تأسف باید گفت که نگاه اصلاح طلبان به زنان، نگاهی ابزاری و جنسیتی است. به عبارت دیگر «زنان» صرفا یک ابراز برای اصلاح طلبان هستند؛ به همین منظور یکروز می گویند که «زنان کارتن خواب باید عقیم شوند»! و روز دیگر برای بازی‌خوردگان در پروژه تحقیرآمیز علیه بانوان ایرانی تحت عنوان «دختران خیابان انقلاب» چک‌پول می فرستند!

لزوم برخورد قضایی

اکنون لازم و ضروری است که نهادهای ذیربط با نمایندگانی که به جای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم، با دروغ پردازی رسانه های معاند همراه می شوند، برخورد کنند.

از سوی دیگر باید با رسانه‌هایی که این چنین آشوبِ ذهنی در جامعه ایجاد می‌کنند و سلبریتی هایی که خود را «همه چیز دان» جا زده و به واسطه اخبار دروغ با احساسات مردم بازی می کنند نیز برخورد لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 134
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 33
  • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    مشرق تو که راست میگی...
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      نه بابا تو راست میگی
    • انیرخان US ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      جملات تکراری کسانی که منطقی برای بیان ندارند!!!!
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      هدف اصلی پروژه "دختر آبی" اینه که زنگ حساب دولت روحانی به حاشیه بره
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      اصلاح‌ طلبان که باز‌‌‌‌‌ پرونده نجفی رفوزه شدند باز چه‌‌ رویی داند که از یک‌‌ زن دفاع کنند؟؟؟
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      21 3
      ظاهرا منفی زنان آلبانی نشین در اکثریت هستند.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      31 0
      نجفی هفت تیرکش آبروی نداشته اصلاح طلبان را بُرد و ثابت کرد که این جماعت هیچ ارزشی برای زنان قائل نیستن.
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      1 22
      ۱۳:۱۱اشتباه میکنی منافقین مردند وآلبانی هم داغون شده.
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      نه جناب منافقین هنوز نمردن. زن مسعود جلاد هنوز نمرده دار و دسته اش هم نشستن دارن منفی میدن
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      مشرق دمت گرم من از وقتی اومدم تو این سایت نتونستم ولش کنم بگذریم ببینید خانوم ها استادیوم اصولاً جای افراد+۲۵سال هست با اون ناسزاهای ناجوری که هر دقیقه شنیده میشه یه پدری پسرش رو برده بود استادیوم بچه از ترس داد و بیداد و ناسزاها به گریه افتاده بود
  • GB ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    یعنی این چند روز مشرق خودش رو کشت تا فاجعه دختر آبی رو ماستمالی کنه واقعا خاااااک
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      واقعا خاک تو سر اونی که حرفهای پدر متوفی رو هم ماست مالی میدونه و این چنین ذات اهریمنی خودش رو به نمایش میذاره
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      اونی که خودش رو کشته جماعت شما بوده وگرنه چرا خون میترا استاد و امثالش رو حساب نمیکنید
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      خاک برسر خودت که تا بالای گردن تو دروغهای bbc و یک عده بی وطن فرورفتی
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      طول عمرم احمق تر و متعصب تر از تو امثال تو ندیدم
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      پدردختر دروغ میگه اما داعشیهای داخلی وسیاسی راستگو شدن
  • سیّد IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    اسهال طلبان تهوع آور کاسبان برجام و سحر
  • GB ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    مشرق پفیوز قبلا ازت بدم می امد ولی از وقتی اینجوری در حق این دختر جفا کردی ازت متنفر شدم الهی همه گردانندگان سایت بجای دختران سرزمینم سوخته بشن
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      فحش نده توهین نکن.مشرق داره روشنگری میکنه .خدا خیر دنیا وآخرتش دهد.خداقوت .خسته نباشید.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      دختران سرزمین تو حق ازدواج در سن بلوغ را ندارند اما باید تا سی سالگی مجرد بمانند و به تماشای مسابقات ورزشی مردان بروند!
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      45 10
      پفیوز غلط زیادی میکنی
    • خودم IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      39 7
      الان نظرت رو خنثی میکنم، دمت گرم مشرق، خدا خیرت بده، ان شالله دشمنات بسوزن که دارن میسوزن
    • م م م IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      تو برو پای خبرآنلاین بشین که پاتوق اصلاطلبان است
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    74 20
    هدف اصلاح طلبان از قدیس سازی از کسانی که به هر نحو در مقابل اسلام و شریعت اسلامی راه ستیز در پیش گرفته اند واضح و آشکار است. از یک عکاس آتئیست تا یک درویش جانی تا عضو کوموله تا پادوهای علینژاد و..خلاصه هر کس به هر نحو با اسلام و جمهوری اسلامی بجنگد مورد حمایت صد درصدی اصلاح طلبان است. آنها خوب می دانند که نظر مراجع در خصوص تماشای مستقیم بدن مرد نامحرم توسط زنان چیست و لهذا همه تلاش خود را خواهند کرد تا یک حریم شرعی دیگر شکسته شود و یک گام دیگر به سوی سکولاریزه کردن ایران بردارند. وظیفه شما هم دلسوزی برای این موجودات نیست. باید قویا با مشت آهنین با آنها برخورد کنید. شورای نگهبان هم هیچ جوابی پیش خدا ندارد حتی اگر یک اصلاح طلب را تایید صلاحیت کند. قاطعانه باید اعلام کنید هر کس خودکشی کند چون فرصت توبه ندارد جهنمی است و آنهم خودکشی برای چه؟ برای واهی ترین بهانه ها. برای آنکه دختران در اثر فشار روحی ناشی از عدم ازدواج بموقع آنقدر دچار فشار روحی شده اند که دست به احمقانه ترین کارها می زنند
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      11 10
      کمی تند نمیری اخوی؟!! ما هم گرایشات اصولی دارین ولی خدا کنه منلکت بع دست اصلاحات نیفته به دست امثال شماها هم نیفته!
    • به IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      24 4
      جوابی که نداری. پس مجبوری انگ تندروی به من بزنی. آری. حالا که گفتن حقیقت در روزگار ما تندروی است، والله من تندرو هستم و تا زنده ام تندرو خواهم ماند. خدا نکند تفکرات کندروی امثال تو ادامه یابد که نتیجه آن سلطه دایمی لیبرالها از پایان جنگ تا الان بر ایران بوده است.
  • GB ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    59 6
    سرطان افسادات
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    68 16
    وای به روزگار افساد طلبان وای به آخرتشان وقتی خدا تمام اعمالشان را می بیند و فرشتگان ثبت میکنند واینا پرونده آخرتشان است.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    73 49
    لعنت خدا بر سلبریتی های نادان و فاسد و نمایندگان احمق و فاسدتر
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    89 28
    باید از این زنان افساد طلب و از این سلبریتیها پرسید چرا خودتو دست به خودسوزی نمیزنید تا یه ملت از دستتون راحت شن؟
    • سید IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      26 6
      گل گفتی
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    28 49
    شما راه رو دارین اشنباه میرین قضیه زن نجفی فرق میکرد دو تا مقایسه عجیب میکنید کاری نداریم که اینجا هم بزرگ نمایی هست ولی روش مبارزتون اشتباهه به جتی این نوشته ها از حق زنان در ورود به ورزشگاه با شرایط تامین امنیت دفاع کنید نه اینکه منکر چیزی بشین که اتفاق افتاده چون دقیقا اونها همین رو میخوان
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      39 7
      منکر کدوم اتفاق؟ کسی منکر ارتکاب یه آدم، به گناه کبیره خودکشی نشده،،، و چرا این مقایسه عجیبه دیگه قضیه از این واضح تر که خون برای این جماعت بازیچه است از اونی که بتونن سواستفاده کنن تو بوق و کرناش میکنن
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      25 8
      حرام شرعی با تامین امنیت حلال نمی شود. البته کامنتهای سازمان یافته در جریان است که عامدانه نظر شرع را نادیده بگیرند.
  • 1987 IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    63 23
    به مهناز افشار بگید سلبریتی وطن فروش خائن تو رو چه به این حرفا تو فروختی ورفتی شما برین گنداتو ن که زدین روپاک کن... چرا وقتی میترا استاد رو اصلاح طلبان سیاسی به قتل رسوندن نگفتی مرگ یه انسان را بی ارزش نکنید کجا بود لعنتی... فاسد غربدوست.. انشالله به حق این محرم خونین امام حسین خودش جواب این بی حرمتی بی شرمی دروغگویی وفسادی شما ها وامثال شماها و خواهد داد
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    53 45
    فکر کردید اینایی که دارن از این این دختر خانوم که خودسوزی کرده حمایت میکنند واقعا حامی آزادی زنان هستن ودلشون برای این خانوم سوخته؟متاسفانه ما مردم باز هم داریم بازیچه این جناح های سیاسی میشیم و چون اصلاح طلبانی چون مطهری و سلحشوری میدونن در این چند سالی که در مجلس بودن هیچ کاری برای مردم انجام ندادن دارن با استفاده از احساسات ما مردم برای خودشون رای جمع میکنن و مطمئن باشید با همین شگرد ها نماینده مجلس میشن چون ما مردم حافظه تاریخی ضعیفی داریم
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    32 0
    تمام گرفتاری این ملت از دست این نماینده های بیسواد ,قدرت طلب حاشیه ساز هست که درمورد گرفتاریهای واقعی این ملت نه فکری دارند ونه اعتراضی!
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    14 41
    برخی دختران امروز مارمولک شدند. تک و تنها از شهرستان بدون اطلاع یا اجازه پدر و مادر میان تهران. بعد یه عده خل و چل میگن اینها باید سی چهل سالگی ازدواج کنند
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      6 1
      شما آزادی نظرتو بگی ولی تورو خدا این جور نظرات رو به اسم دین و انقلاب جایی نگید و جا نزنیدا؟!!
    • به IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      4 2
      مگر نظر اسلام چیزی جز تشویق به ازدواج دختران در سن بلوغ است؟ تا چه وقت شما معتدلها برای خدمت به لیبرالها با مشت تو صورت دین می کوبید؟
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    42 10
    مشتی لاشخور فاسد دور هم جمع شدن اسمشون شده اسلاحتلب - هر چند که روز سلاخی نزدیکه
  • سید IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    33 7
    فقط می توان گفت اصلاح طلبان تهوع آور!
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    40 39
    یعنی این افراد خدای تناقض و دروغ و هیاهو هستند از مسئول اش تا سلبریتی اش مخصوصا خانم نماینده
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    25 5
    داشتم فکر میکردم که چرا کسی جلوی این خرابکاریهارو نمیگیره وبه یک نتیجه رسیدم واون یک جمله است . مردم باید بفهمند .
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      18 3
      درد جامعه ما همینه
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    60 4
    اگه یه زن توسط یه اصلاح طلب کشته بشه، تقصیر خودشه، پرستو بوده و... اما اگه بعد از نابود کردن معیشت مردم راهی برای کسب رای نمونده باشه، خودت رو حامی زن معرفی کن و شانست رو در انتخابات امتحان کن.
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      13 0
      گل گفتی
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    25 2
    اکنون لازم و ضروری است که نهادهای ذیربط با نمایندگانی که به جای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم، با دروغ پردازی رسانه های معاند همراه می شوند، برخورد کنند.
  • روح الله IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    53 53
    غلط خیلی زیادی می خوری مشرق عوضی
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      39 6
      بی ادب. البته از امثال شما بیش از این نمی توان توقع داشت.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      32 3
      چون مثل شما فکر نمیکنه اسمش غلط اضافیه؟ادبتون کجا رفته اقا ...متاسفانه ادمهایی مثل شما رو زیاد دیدم فقط بلدن فحاشی کنن
    • زهرا IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      3 1
      اینجا اینجوری میگی.تو استادیوم چی میگی. بعدم میگن خانما برن استادیوم.هر کی موافقه بره خودسوزی کنه.دو تا سلبریتی و دوتا اصلاح طلب خودشونو آتیش بزنن باورمون بشه.فقط کنار گود نشستن
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    33 4
    ان شاءالله خداوند متعال تقاص این نامردهای اصلاحطلب رو بگیره
  • DE ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    62 40
    کشته شدن سحر در جهت ایجاد اغتشاش در ایران بوده . کسانیکه این دختر رو فریب داده اند تا خودسوزی بکنه اگر خود اصلاح طلبها نباشند به جریان اصلاح طلب خیلی نزدیک هستند و همین افراد بنزین رو در اختیارش گذاشته اند .
  • سالم US ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    43 6
    علي مطهری وسلحشوری بجای پیگیری مشکلات مردم رقاصه غرب شده اند وبازیگران وفوتبالیست های حامی که پول مردم رو میخورن شدن دلغک اینها
    • FR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      13 5
      هر دو باید باید به چوبه دار آویخته شوند تا درسی برای دیگران باشد
  • حمید IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    11 43
    چقدر شماها خوبید چقدر این اصلاح طلبها بدند
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      30 5
      و چقدر تو نابودی.
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      15 7
      حمید آقا توهم خوبی.
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      10 5
      چقدر شما خوبید...توهم خوبی.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    23 3
    یه ارتش سایبری به اینجا حمله کرده
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
      0 20
      توتوهمی یه آب به صورتت بزن از خواب پاشو.
  • سرطان اصلاحات... IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    33 4
    اگه میترا استاد به ضرب گلوله یکی از سران اصلاحات کشته بشه هیچ تعرضی به حقوق زنان صورت نگرفته اما دختر آبی خودکشی کنه حقوق زنان در خطر قرار گرفته !! واقعا این جماعت کثیف برای عوامفریبی حد و مرزی هم قایل هستن ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    34 6
    تعجب از بعضی ها. که اصلاح طلبان را حامی زن می دانند. اینها حامی بانوان نیستند زن را شی وکالا حساب می کنند واز بانوان استفاده ابزاری برای رسیدن به اهدافشون دارن. اینها می خواهن زنان به لجنزار فحشا وفساد. بکشانند
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    23 5
    با زهم این سلبریتی ها ی بیشرف رو با پول خریدن تا با صحبت کردن درمورد دخترآبی وبه بهانه آزادی های مدنی نزدیک انتخابات مجلس تموم گندکاریهای خودشون رو درضمینه اقتصادبپوشونن ورای بیارن وچهارسال دیگه مملکت رو به گند بکشن لعنت به افسادطلبهای تهوع آوروبیشرف مردمی که دوباره گول این حرفها رو بخورن ازسگ پست ترن
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    12 0
    مشرق ما منتظریم قاتلان دانشمندان هسته ای را معرفی کنید.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    7 42
    یعنی از فردا هر دختری که بره استادیوم محاکمه نمیشه ؟ ارواح عمت مشرق که راست میگی و سحر محاکمه نشده بوده
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      4 1
      توهین نکن.حرف داری حرف بزن.
    • محمد IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      15 1
      ارواح عمه تو که فقط دروغ پردازیهای بی بی سی و رادیو فردارو باور میکنی و بقیه درو غ میگن
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      1 11
      تلفنی بهش گفته بودن باید ۶ ماه حبس بشی
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      9 3
      نه تنها باید محاکمه شود بلکه باید به بیمارستان روانی هم معرفی شود تا معلوم شود دلیل این همه عقده دیدن ورزشکاران مرد در زنان چیست.
  • امیرفریار IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    10 24
    تا کی قصد فریب و ریا دارید...مردم خودشون می دونن چه خبره...واقعا با چه رویی این مطالب رو مینویسید؟؟؟خودتون به نوشته ها تون باور دارید...بعید میدونم
  • محموداعرابی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    38 4
    این خانم سلحشوری به یکباره وارد فضای سیاسی شد برای سن عقلیش خیلی زود و مطمئنا کارنمایندگی مجلس براش خیلی نابجا بود
  • عبدالله IQ ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    19 4
    سلام. مشرق باید به مسئولین اصلاحی این پیام را بدید مثل آقای مطهری و غیره که سینه چاک بردن ناموس مردم در ورزشگاهند که اول ناموس این مسئولین بروند ورزشگاه یک فوتبال جانانه ببینند بازی تمام شود اگر خیلی با سلامتی خارج شدند بعد بنشینند در باره این کار مهم! تصمیم گیری کنند
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    23 5
    دقیقأ دو قشر از کسانی که‌ مدتهاست دیگر از چشم مردم افتادند یعنی اصلاح طلبان اصلاح ناپذیر و هنرمندان بی هنر.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    29 3
    مشرق زدی تو خال
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    18 3
    چه خوب کشت نجفی و خیلی ها خفه خون گرفتند و چه بد مرد دختری و کاسبان یورش آورده اند
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    20 4
    سلبریتی های بی سواد
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    21 5
    اصلاح طلبان هیچ اعتقادی به کرامت زنان ندارد
    • FR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      2 15
      غلط اضافی نکن همه ره جمع میبندین
  • سید IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    14 2
    متاسفانه جامعه فعلی ما به دو دسته شده فقط دشمن از این موقعیت سواستفاده می کند دشمن همین را میخواد دشمن خانواده ها و دین و اعتقادات مشکلات اقتصادی و فرهنگی را هدف گرفته ملت ایران را تضعیف کرده و از پا در آوردملت به هوش مبادا اتحاد را از دست بدهید بذارید اتفاقاتی چه خوب و بد را متخصص کارشناس خبره ورود کنند تا مسائل به یاری خدا حل شود.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    18 4
    چرا از کاسبی وبسایت طرفداری نگفتید که توی این ماجرا بنزین روی آتش می ریخت
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      14 1
      چرا کسی به این سایت تذکر نمیده؟
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    9 7
    نگران نباشید زود فراموش میشه
  • پری IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    5 4
    چهره ی دختر آبی خیلی معصوم بوده چرا اینکار رو کرد خدا میداند و بس...
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      6 4
      چهره شناسی هم عالمی دارد! عین قیافه مظلومانه آن آدمخور آمریکایی!
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    21 4
    نان انقلاب رو می خورن و بر علیه نظام مردم رو تحریک می کنن. جالبه انقلابیونی چون حسن عباسی به جرم اعتراض به یک وزیر ازش شکایت میشه و به زندان می افتی اما اینا به ارکان نظام دروغ می بندن و کسی بهشون کاری نداره. این مظلومیت انقلاب نیست. مگر چند رای چقدر ارزش داره که این کارای ناجوانمردانه رو انجام میدید. گیرم که خلق را به طریقی فریفتید با دست انتقام الهی چه می کنید
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    10 1
    خدا اصلاح طلبان را از صفحه روزگار محو کند
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    11 2
    امیدوارم دستگاههای امنیتی انقلابی کسی یا کسانی را که همراه این دختر بوده را پیدا کنند تا سرنخ اصلی این اقدام مشکوک مشخص بشه و بدخواهان رسواتر شوند
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    21 2
    دارم تصور میکنم سلحشوری وقتی فرار کرد و کشف حجاب کرد چه شکلی میشه
  • حسن IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    3 10
    اونها کار بدی کردند. حالا شما خوب باشید و این قدر تهمت بیماری به این دختر نزنید و اجازه بدید بانوان به حقوقشون برسند.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    3 8
    ورزشگاه رفتنش که پایمال شد امید وارم خونش پایمال نشه
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    11 1
    مهناز افشار یک قاتل جانی هست مراقب این ...لقمه باشید / بخش اعظم یاران شیطان همین انسان های مسخ شده هستند که در نقش شیطان رو بازی می کنند / خداوند فرمود شیطان رو یار و یاور خود قرار ندهید
  • مازیار IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    11 3
    خیلی جالبه واسه چی موقع اختلاس ودزدی نماینده های دزد مجلس خفه خون میگیرن...حالا معلوم نیست چه ماجرایی رو پشت جنجال دختر آبی پنهان کردن تاحواس مردم پرت این ماجرا بشه...شایدهم تسویه حساب باقوه،قضاییه بوده.... ضمنا یه دختره خودکشی کرده خوب به جهنم مگه شاهکار کرده... ازکی تاحالا آدم ضعیف النفس که خودشو میکشه میشه قهرمان
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      7 0
      دوشنبه ،دادگاه دختر نعمت زاده هست ،خیلی از مسولین درش دست دارند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    19 2
    این زنیکه سلحشوری و مطهری و امثالهم رو از مجلس بندازین بیرون که به جای رفع مشکل مردم ، رسانه بی بی سی هستند و آشوب و فتنه به پا می کنند و فکر مردم رو از فسادهای مسئولین و خودشون دور می کنند
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    8 2
    مشکل کنونی مملکت ما مذهبیون افراطی زمانه نشناس و زمانه شناسان لا مذهب و بی دین هستند ما کی میخوایم به راه عقلایی که راه اصلی دین اسلام هست برگردیم؟!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    11 3
    امیدواریم قوه قضائیه پروانه سلحشوری و تک تک کسانی که دروغ پردازی و لج پراکنی کردند رو بازداشت و محاکمه کنه تا برخورد قاطع نشه با امثال این زن فاسد و فتنه گر این اتفاقات تکرار میشه قوه قضائیه نترسید ملت پشت شما هستند
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    14 1
    یه انسان پیدا میشه این سلحشوری را از مجلس پرت کنه بیرون.
  • علی حیدرنژاد IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    3 12
    هفت شهرعشق راعطارگشت ماهنوزاندرخم یک کوچه ایم کشورهای دنیادرحال پیشرفتندوماهنوزنتونستیم مشکل حجاب وبه ورزشگاه رفتن زنان وبعداز۴۰سال حل کنیم!واقعاکه بعضی ازمسولین دراعماق نااگاهی توهم دانایی دارند.
    • IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      19 0
      شما احمقا چرا هی پیشرفت جامعه رو به حجاب و ورزشگاه ربط میدین؟ اوج خلاقیت و پیشرفت تو دوره قبل جنگ جهانی دوم بوده که لباس زنای اونجا دستکمی از حجاب ما ندارد. آخه آدم اینقدر نفهم
    • IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      10 1
      آخرالزمان همین جاست، کاباره و دیسکو و کازینو و .... هر کدوم یه شهر عشق حساب میشن!!!، لااقل بفهم از چه جور ضرب المثلی باید استفاده کنی
    • علی حیدرنژاد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      2 10
      سخت است ازاد کردن اسیرانی که زنجیرهای خودرا میپرستند.
    • علی حیدرنژاد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      2 10
      خطاب به گردانندگان خ مشرق :شمامعلو م الحال ها!اسیرانی هستیدکه زنجیرهایتان را میپرستیدوسخت است ازادکردن شما!ودراعماق نااگاهی ها توهم دانایی دارید.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      7 0
      جناب ۱۲۱۱ چه خوب خودت رو توصیف کردی
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      1 0
      احترام خودت را نگه دار توهین نکن .خدای بالای سرت میداند چگونه جوابت را بدهد واز مشرق مخلص مردان بی ادعا دفاع کند.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      1 0
      خیلی عالی هم خودت سوال رو مطرح کردی هم جواب دادی ولی سوال و جواب خیلی فاصله دارد .وقتی نظر میدی کمی دقت کن.
    • به علی حیدرنژاد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      15 1
      از زنجیر بندگی خدا می خواهی آزاد بشوی؟ و بعد آن وقت آزاد شده ای؟ یا تازه زنجیره بردگی نفس و شهوت را بر گردنت آویخته ای؟ انسان بنده آفریده شده. اگر نخواهی بنده خدا باشی ناچار بنده شیطان خواهی بود.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    5 1
    استفاده ابزاری اصلاح طلبان از زنان، واقعا تاسف برانگیزه
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    15 1
    علی مطهری و پروانه سلحشوری باید جواب پس بدن
    • ... IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      7 0
      اگه این دو نفر راست می گن چرا یک بار برای عیادت از این بنده خدا به بیمارستان نرفتن
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    15 2
    پدر مرحومه خیلی خوب عمل کرد
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    7 1
    اصلاح طلبان هم لقمه شان هم نطفه شان ...... است
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    14 2
    مفسد تر از اصلاح طلبها سراغ ندارم ،نون ب نرخ روز خور،بازم ب غیرت منافقان ،این اصلاح طلبهای هزار رنگ ،منافقان پیش اینها رو سفید شدن
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    11 1
    تشویش اذهان عمومی ونشراکاذیب وتهمت وافترا و...مگر جرم نیست ؟قطعا هست وباید دستگاه قضایی وشخص دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کرده وبرخورد قاطعی صورت گیرد !
  • DE ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    6 4
    بابا گور بابای اصلاح طلبها ، این دختر نه اینطرفی بودنه آنطرفی . . اصل موضوع را فراموش کرده اید که چرا یک دختر بخاطر یک آرزوی کوچک باید اینهمه تنش و گرفتاری با نهادهای مملکتی پیدا بکند و دست به خودکشی بزند ؟؟؟
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      13 1
      چون نیازهای اساسی و اصلیش با نیازهای سطحی و پوچ جایگزین شده
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      2 0
      گناه یعنی شکستن فرمان بزرگترین قدرت هستی. اصلا هم موضوع کوچکی نیست. بزرگترین گناهان هم آن گناهی است که مردم آن را بی اهمیت و کوچک بدانند.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    1 0
    مرگ بر هرچی بدیه.درود بر خوبی.وخوبها.
  • کامران IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    9 1
    سلام. این دروغها نشون میده این قشر از جامعه چقدر تو خالی و بی هویت هستند که از اینجور مسائل ناخوشایند اینهمه دروغ میسازند تا کمی مردم بهشون توجه کنند. در اصل اینها عقده ای هستند.واقعا خدا بهشون عقل بده
    • ابی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      1 7
      واقعا براتون متاسفم که به جای هم فکری برای حل مشکلات با هر اتفاقی که می افته دارین همدیگه رو به فحش و ناسزا می گیرین، خونسرد وبا ادب باشین.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 13
    برو جمع کن این شعر رو ورا ها رو
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    9 1
    مرگ بر اصلاح طلبان فاسد و نجس
  • سید رضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    3 1
    سرپیتی ها و وکیل الدوله های احمق غربزده !!
  • محسن IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    2 17
    میدونید بزرگترین جوک سال چیه اینه که مشرق نیوز رسانه مستقل و بدون جهت گیریه!!! کامنتای مثبتش هم که اصلا خودشون نمی نویسن!! یا اصلا کامنت ها رو گزینشی پخش نمی کنه ممکنه کامنت منم منتشر کنه که بگه حرفایی که زدم درست نیست ولی خب به من یکی اثبات شده. حالا آب رو بریز اونجات که می سوزه مشرق
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      10 2
      مراقب باش اسرائيل ترورت نكنه پروفسور خخخخخ
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
      8 0
      توهین نکن .تهمت نزن .اصلا خودت هم متوجه نشدی چی گفتی .تمام دروغ بود.اگه مشرق می خواست کامنت های مثبت روازطرف خودش قرار بده کامنت تووامثال تورو چاپ نمیکرد.و فقط کامنت مثبت قرار می داد.حواست باشه خدا هرچی مینویسی میبیند و پرونده آخرتت.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    6 0
    چند سال پیش منافقین در یه کشور اروپایی به یه بنده خدای ساده ای گفتن ،جلو ساختمان فلان خودسوزی کن،ما نجاتت میدیم.در ازاش کلی بهت پول میدیم.طرف خودشو آتیش زد ولی کسی واسه نجات نیومد و طرف کاملا سوخت.احتمالا معاندین و همفکران سلحشوری و حسینی همین سیاست را بکار بردن.
  • جانان IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 0
    پشت صحبت و لبخند اصلاح طلبان یک نیش مار کبری وجود دارد! در هر فرصتی دنبال نیش زدن می گردند گویی چنین کاری غریزی آنهاست!
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 0
    چرت و پرتا چیه ک از خودتون در میارین مثلا میخواین پنهان کاری کنید خو باشه ماهم گوشامون مخملی
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 0
    مثل داورزمین کار کنید شورای نگهبان باید در زمین بازی مجلس ودولت باشد میتاند خطا کار را اخراج وبر علیه او اعلام جرم کند
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
    4 0
    خدا لعنت بکند اکبرهاشمی رفسنجانی ملعون را که پای تروریستها و قاتلینی مثل : نجفی را به این مملکت باز کرد .
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    اینقدر که دیگه مردم بایستی عقلشون برسه که دیگه وقت سرو صداهای الکی و جیغ بنفش کشیدن سر اومده... مردم که دیگه عقل دارند که منافق رو از مومن تشخیص بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس