کد خبر 991778
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
مجاهدین خلق ایران منافقین رجوی

در حالی که تمامی رسانه‌ها، حتی رسانه‌های اپوزیسیون از جمله BBC، ایران اینترنشنال و ... از عنوان «برکناری» و یا «اخراج» در پوشش خبر فوق استفاده کرده‌اند، سایت منافقین موضوع را به کل تحریف کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته با انتشار توئیتی از اخراج جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر سابق خارجه آمریکا به اخراج «بولتون»

واشنگتن‌پست: بولتون فقط هرج و مرج داشت

گزینه‌های مطرح برای جانشینی بولتون +عکس

اخراج بولتون نشان از شکست آمریکا بود

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «شب گذشته به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیاز نیست. من و همین‌طور برخی از افراد دیگر در دولت با بعضی از پیشنهادهای او به شدت مخالف بودیم، بنابراین از جان خواستم استعفایش را تقدیم کند که او صبح امروز این کار را کرد. از جان بابت خدماتش بسیار متشکرم. هفته آینده مشاور امنیت ملی جدیدی معرفی خواهم کرد.»

اما اخراج بولتون از کاخ سفید که سال هاست ارتباط بسیار نزدیکی با گروهک منافین دارد به مذاق این سازمان تروریستی خوش نیامده و تا مجبور شوند برای پوشش خبر اخراج یار شفیق خود، روی به تحریف آورند!

در حالی که تمامی رسانه ها-حتی رسانه های اپوزیسیون از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال و ...- از عنوان «برکناری» و یا «اخراج» در پوشش خبر فوق استفاده کرده اند، سایت منافقین با تحریف موضوع، واژه «استعفا» را تیتر خبر خود قرار داده است و حتی بخش هایی از توئیت دونالد ترامپ مبنی بر اخراج جان بولتون از کاخ سفید را ترجمه نکرده است!

بولتون در حالی روز کذشته با فضاحت از کاخ سفید اخراج شد که در تیرماه سال ۹۶ و در میان اعضای گروهک تروریستی منافقین گفته بود، مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید و ما جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران می‌گیریم!

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دبیر IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    3 0
    بعد از بولتون،،بعیده یاقی گردن کلفت بی تدبیر در ایالات متحده قد علم کند
  • مسعود درك رفته IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    6 0
    از نوكران جيره خوار جان سبيلو انتظاري غير اين نداشته باشيد
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    0 3
    اینقدر ذوق مرگ نشین بولتون و ترامپ در تعیین سیاستهای آمریک تاثیر گذار نیستند و این یه تاکتیک انتخاباتی بید
  • محسن IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    3 0
    حالا ما اخراجش زل جشن نمی گیرم. چون منتظر نابودی بقیه گروه بی هستیم تا یک بار بیشتر هزینه نکنیم.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    22 0
    خخخ حالا دیگه کسی نیست براتون خر جمع کنه از کشورهای اروپای شرقی. حالا برای پنپرز پیر و پاتال های آلبانی می خواین چی کار کنین؟ واقعا خسر الدّنیا و الآخرة
  • DE ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    0 0
    حالا یا استعفا داد یا استعفا کرد این مزاحمین خلق هم از لجن پراکنی دست بی بی سی و رادیو فردا و دیگران را از پشت بستن ولی در ذات مشابه هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس