کد خبر 991558
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
تیم ملی امید

هادی طباطبایی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ما اگر به المپیک برویم بیشتر ضرر خواهیم کرد تا منفعت.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: از آنجایی که تفاوت دو تیم ایران و هنگ‌کنگ بسیار زیاد بود، فکر می‌کنم این بازی یک دیدار تدارکاتی خوب برای شاگردان ویلموتس محسوب شد. به نظرم این دیدار خیلی کمک خواهد کرد تا بازیکنان در دیدار‌های آینده راحت‌تر مقابل حریفان صف آرایی کنند.

وی ادامه داد: اولین محک جدی ویلموتس به صورت رسمی بود و باید در دیدار‌های آینده روند این مربی را نگاه کنیم تا راحت‌تر بتوانیم در خصوص عملکرد کادرفنی تیم ملی اظهار نظر کنیم. فکر می‌کنم نمی‌توان نقش هاشمیان را هم در تدابیر ویلموتس بی‌تأثیر دانست. با توجه به اینکه ویلموتس از اروپا به ایران آمده و خیلی با شرایط آشنا نیست، هاشمیان می‌تواند به سرمربی تیم ملی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین شاگردان مجیدی مقابل ازبک‌ها

پیشکسوت فوتبال در خصوص شکست تیم امید مقابل ازبکستان در دیدار دوستانه گفت: مسئولان یک روش سنتی را برای تیم امید در نظر گرفته‌اند تا از این طریق به المپیک برود، این در حالی است که هنوز نتوانسته‌ایم از این روش جواب درستی بگیریم. به نظرم در فوتبال یک منطقی وجود دارد و باید آن این مسئله را رعایت کرد. ما اگر به المپیک برویم بیشتر ضرر خواهیم کرد تا منفعت.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان برای تیم‌های رده‌های سنی برنامه‌ریزی درستی انجام نداده‌اند. تنها به دنبال یک اتفاق هستیم تا به المپیک برویم تا در باد آن موفقیت بخوابیم و به نوعی فوتبال ما پنجاه سال عقب می‌افتد. باید شکلی در فوتبال ما ایجاد شود تا امیدوار به حضور در المپیک باشیم هر چند که هنوز متأسفانه این شکل در فوتبال ایران وجود ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس