تیم ملی امید

مربی اسبق تیم فوتبال امید گفت: کاش حداقل یک مشاوره ساده از ما که در تیم امید تجربه داشتیم می گرفتند.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی در مورد دو شکست تیم امید در بازی دوستانه مقابل ازبکستان اظهار داشت: تیم امید کار بسیار سختی پیش رو دارد. من اصلا بحثی بابت آدم و رفتن مربیان در تیم امید ندارم اما با روشی که فدراسیون برای اداره تیم امید در پیش گرفته کار دارم و سوالم این است که ما چه روشی را استفاده می کنیم؟ از قبل هم مشخص بود که شرایط کار در تیم امید سخت است و وقتی نزدیک به 50 سال تیم فوتبال نمی تواند به المپیک برود یعنی روشی که در همه این سالها در پیش گرفته ایم اشتباه بوده و باید مسیر خود را تغییر دهیم.

وی افزود: متاسفانه با وجودی که نتایجمان در دهه های اخیر در تیم امید نشان می دهد راه را اشتباه رفته ایم باز هم اتفاقی نمی افتد. خود من دو دوره بازیکن تیم امید و دو دوره مربی این تیم بوده ام و حداقل تجربه ای از شرایط آماده سازی این تیم دارم و این تجربه همین طوری به دست نیامده است. همان سال گذشته بود که در جلسه ای با آقای صالحی امیری گفتم شرایط کار در تیم امید راحت نیست و نباید فکر کنید اگر پول فراهم شود و بازی های تدارکاتی کار تمام است و همه چیز حل می شود. 

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین شاگردان مجیدی مقابل ازبک‌ها

طباطبایی ادامه داد: حالا بعد از یک سال از صحبت هایی که با صالحی امیری داشتم می بینم تیم امید نه تنها پیشرفت نکرده بلکه پسرفت هم داشته است. همیشه فدراسیون یک نفر را در راس این تیم می گذارد بعد او را برمیدارد و نفر بعدی را می آورد و این پروسه همین طور ادامه دارد بدون نتیجه و هدف مشخص. تیم امید یک جورهایی بین شب و روز گیر کرده است. نه رده سنی بزرگسال است که مدام در اردو باشند و نه جوانان. بازیکنان در باشگاه های خود درگیر هستند و همیشه باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکنان خود به اردوی امید چالش دارند. ما در این همه سال هیچ وقت برای برطرف شدن مشکلات اینچنینی راهکاری نداشته ایم. تمام کارهای ما نقطه مقابل حریفانمان است. آنها در سطح پایه به سختی کار می کنند اما ما فقط تکیه بر استعدادها می کنیم و به مسائل دیگر اهمیت نمی دهیم.

بازیکن اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه آینده ای برای تیم امید پیش بینی می کند، خاطرنشان کرد: من نم یدانم ملاک انتخابات در فدراسیون چیست فقط می دانم کار سخت است و روشی که در پیش گرفته ایم غلط است. کاش حداقل یک مشاوره ساده از ما که در تیم امید تجربه داشتیم می گرفتند. شاید نظرات ما می توانست به فدراسیون کمک کند. 

طباطبایی در مورد خوردن 4 گل در بازی با ازبکستان در بازی دوستانه گفت: یک وقت بحث نتیجه هست و یک وقت بحث آمادگی داشتن. الان در فاصله 4 ماه تا مسابقات اصلی تیم امید باید در اوج آمادگی خودش باشد اما می بینیم که تیم امید با اوج بودن فاصله دارد. یک بخش فوتبال حوادث غیر قابل پیش بینی است و یک بخش هم منطق فوتبال ما همیشه در بخش اول گیر می کنیم و می گوییم برویم تا ببینیم چه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای برای فرهادمجیدی و حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید دارد گفت: چه توصیه ای می توانم داشته باشم؟ من خیلی از فضای تیم امید خبر ندارم اما سال گذشته هم گفتم کاش جلسه ای با آدم هایی که تجربه کار در این تیم را دارند داشته باشد اما خبری نشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس