کد خبر 991117
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
ترامپ نمایه

با اعلام نامزدی فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی برای انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان به‌منظور تعیین نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تعداد رقبای جمهوری‌خواه ترامپ سه نفر شد.

به گزارش مشرق، «مارک سانفورد» فرماندار سابق ایالات کارولینای جنوبی که به مدت شش سال نیز به‌عنوان نماینده این ایالت در کنگره آمریکا حضور داشته است، روز یکشنبه در مصاحبه‌ با شبکه خبری فاکس‌نیوز نامزدی خود برای شرکت در انتخابات داخلی حزب جمهوری‌خواه که به منظور تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ برگزار می‌شود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش پمپئو به احتمال نامزدی‌اش در سنا

ترامپ، مذاکره‌کننده بی‌استعداد مذاکرات نمایشی

مارک سانفورد که از منتقدان جدی دولت ترامپ به شمار می‌رود و سیاست‌های ترامپ را عامل افزایش بدهی و کسری بودجه دولت می‌داند، پس از «بیل ولد» فرماندار ایالت ماساچوست و «جو والش» نماینده سابق ایالت ایلینوی، سومین سیاستمدار جمهوری‌خواهی است که برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان اعلام نامزدی می‌کند.

با وجود اعلام نامزدی این سه سیاستمدار جمهوری‌خواه،‌ نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دونالد ترامپ در بین هواداران حزب جمهوری‌خواه از مقبولیت مناسبی برخودار است و به احتمال قریب به یقین نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ۲۰۲۰ خواهد بود. با این حال، ترامپ در مقایسه با برخی نامزدهای احتمالی حزب دموکرات از جمله جو بایدن و کامالا هریس محبوبیت کمتری در نظرسنجی‌ها داشته و به همین دلیل نمی‌تواند از همین حالا خود را برنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بداند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس