کد خبر 991069
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

در هنگام خرید لوازم خانگی وقتی که نوبت به ماشین لباسشویی رسید، ممکن است بسیاری، لباسشویی بوش را به عنوان اولین پیشنهاد به شما، مطرح کنند. این موضوع دلایل بسیاری دارد که در اینجا به بررسی همه آن دلایل در غالب ۶ رمزی که باید در هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی به آن‌ها توجه کنید، می‌پردازیم.

می‌دانیم که در زندگی ماشینی امروز زمانی برای از دست‌دادن وجود ندارد چرا که سرعت پیشرفت دنیا، نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر شده است؛ از این‌رو مهندسان و متخصصان در صنایع مختلف، روزبه‌روز در حال طراحی محصولاتی هستند که علاوه‌بر بهبود زندگی، باعث افزایش سرعت و کم‌ترشدن هدررفت زمان ما می‌شود. یکی از این وسایل، ماشین لباسشویی می‌باشد که به یکی از اجتناب‌ناپذیرترین لوازم خانگی در هر خانه‌ای تبدیل شده است؛ به همین علت خرید یک ماشین لباسشویی باید با دقت انجام شود.

 رمز ۱: فضای کافی برای لباسشویی را تأمین کنید

پیش از آن که بخواهید آستین بالا بزنید و اقدام به خرید ماشین لباسشویی بکنید، بهتر است از مناسب‌بودن فضایی که قرار است از آن استفاده کنید اطمینان حاصل کنید. عرض اکثر ماشین‌های لباسشویی ۲۷ اینچ(معادل ۶۸.۵۸ سانتی‌متر) می‌باشد. اما شرکت‌های تولیدکننده آن‌ها را به دلیل افزایش حجم، به اندازه ۲ تا ۳ اینچ بزرگ‌تر می‌سازند. ارتفاع، عرض و عمق مکان موردنظر را اندازه‌گیری کنید و جایی را برای خشک‌کن نیز در ذهن داشته باشید. سپس نکات زیر را در نظر بگیرید:

·         برای عرض بین آن‌ها و برای دو طرف ماشین‌ها، به اندازه ۱ اینچ و یا کمی بیشتر فاصله بگذارید. این کار باعث می‌شود جریان هوا به‌خوبی گردش کند.

·         اگر ماشین لباسشویی‌تان نزدیک فضایی که در آن زندگی می‌کنید قرار می‌دهید، بهتر از مقدار صدا و لرزش آن را نیز در نظر بگیرید.

بر اساس گزارش مصرف‌کننده‌گان، اگر در نظرسنجی رده‌بندی سطح صدا، امتیاز یک لباسشویی، بسیار عالی یا بسیار خوب باشد، می‌توانید آن را در اتاق‌ خواب یا هر فضای دیگری که در آن زندگی می‌کنید، قرار دهید.

رمز ۲: ظرفیت ماشین را متناسب با نیازتان در نظر بگیرید

مقداری که یک ماشین لباسشویی به طور مؤثر می‌تواند شستشو کند از اهمیت بسیاری برخوردار است. به‌طور حتم شما نمی‌خواهید بعد شستشو بخشی از لباس‌ها را شسته و بعضی دیگر را نیمه شسته ببینید پس بهتر است ابتدا قبل از خرید، ظرفیت مناسب با شستشوی خود را بدانید. به طور کلی ماشین لباسشویی بوش ظرفیتی در بین ۶ تا ۹ کیلوگرم را دارا است. کمترین ظرفیت آن‌ها برای خانواده‌های کم‌جمعیت بسیار مناسب می‌باشد. به‌طور معمول این ماشین‌ها، در مقایسه با ماشینی که ظرفیت ۹ کیلوگرمی را دارا است فضای نسبتاً کم‌تری را اشغال می‌کند. از آنجایی که امروزه، خانواده‌های متوسط و رو به کم‌جمعیت در جامعه زندگی می‌کنند، ظرفیت ۸ کیلوگرمی این ماشین‌ها، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

رمز ۳: انواع ماشین‌های لباسشویی را بدانید

در کل، ۳ نوع اصلی از ماشین‌های لباسشویی وجود دارد.

1.     ماشین در از بالا دارای همزن

2.     ماشین در از بالا با بازدهی بالا

3.     ماشین در از جلو با بازدهی بالا

به‌طور کلی تقریباً ماشین لباسشویی بوش ، مدل شماره ۳ از موارد بالا می‌باشد که با کیفیت شستشوی بسیار عالی در ظرفیت‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف برای شما فراهم شده است.

رمز ۴: سرعت چرخش را مهم بشمارید

شاخص مهمی وجود دارد که شاید از دید اکثر خریداران کم‌اهمیت به نظر برسد، اما شما در حال خواندن رموز خرید بهترین ماشین لباسشویی هستید، پس دانستن این نکته که سرعت چرخش موتور یک ماشین لباسشویی ویژگی مهمی است، فرق شما را با بقیه مشخص می‌کند. بهتر است بدانید که ماشین لباسشویی بوش سرعتی بین ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ دور در دقیقه را دارا هستند. همین ویژگی مهم، به فرآیند خشک‌شدن لباس‌های شما کمک بسیاری می‌کند بنابراین با وجود موتور قدرتمند در آن‌ها، لباس‌ها در مدت‌زمان کوتاه‌تری خشک خواهند شد.

رمز ۵: به مقدار صدا و لرزش تولیدشده دقت کنید

به طور معمول اطلاعاتی از جمله مقدار صدای تولیدی از یک ماشین لباسشویی، بر روی وبسایت و یا کاتالوگ آن درج می‌شود؛ اما با وجود اینکه هیچ چیز جای تجربه را نمی‌تواند بگیرد بهتر است قبل از انتخاب، به نظرات افرادی که اطلاعات مفیدی از آن وسیله دارند توجه کنید و آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید.

ماشین لباسشویی بوش با دارابودن موتورهای بسیار قوی از جمله موتوری از نوع Eco Silence Drive، در هربار شستشو ۴۷ دسی بل و در مرحله خشک‌کردن لباس‌ها ۷۳ دسی بل صدا را از خود منتشر می‌کنند. این مقدار صدای اندک، شستشویی آسان و در هر زمان از شبانه روز را برای‌تان فراهم می‌کند.

رمز ۶: شرکت ارائه‌دهنده خدمات

بدون شک تقریباً اکثر ما با نام بوش آشنایی داریم. این شرکت آلمانی با ساخت لوازم خانگی با بهترین کیفیت توانسته است جایگاه مهمی را در میان دیگر تولیدکنندگان لوازم خانگی در سرتاسر دنیا کسب کند. لباسشویی بوش نیز همانند دیگر لوازم برقی مانند ساید بای ساید بوش، در بازار لوازم خانگی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. به گفته وبسایت بوش، ماشین‌های لباسشویی ما هزاران بار و فقط برای یک نتیجه آزمایش می شوند: کیفیت. این خود گویای همه چیز می‌باشد.

به‌طور کلی رموز اصلی خرید یک ماشین لباسشویی را برای‌تان شرح دادیم. نکات دیگری نیز وجود دارند که در واقع به نکات انحرافی معروف‌اند و انتخاب آن‌ها تأثیر چندانی ندارد. با این وجود برای کسب اطلاعات و نکات بیشتر از برند بوش می‌توانید از کارشناسان فروشگاه اینترنتی تهران بوش کمک بگیرید تا انتخابی درست در خرید لباسشویی بوش داشته باشید. در این فروشگاه شما می‌توانید علاوه‌بر دریافت راهنمای خرید، از روش‌های ارسال کالا و شرایط تعویض و دیگر امکانات بیشتر بهره‌مند شوید و خرید اینترنتی بسیار مطمئن و آسانی را انجام دهید.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس