صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۷ شهریور

در شرایط فعلی، کارنامه دولت روحانی و فراکسیون امید مجلس و شورای شهر اصلاح طلب تهران به هیچ عنوان قابل دفاع نیست. برای همین، اصلاح طلبان به فرافکنی روی آورده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** تاجزاده: اگر میرحسین رئیس جمهور می‌شد، الان کشور گلستان بود!

«مصطفی تاجزاده» از محکومین فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «فرض کنید نامزد انتخابات سال ۸۸ در سال ۸۴ نامزد می‌شد که بدون تردید رأی می‌آورد و ۸ سال رئیس جمهور می‌ماند و تا سال ۹۲ کشور با روش اصلاحات اداره می‌شد. آیا وضع کشور این بود؟ تحریم جهانی می‌شدیم؟ دلار چند برابر می‌شد؟ سرنوشت مسائلی مانند آزادی‌های سیاسی و اجتماعی همین بود؟ مگر درخشان ترین دوره اقتصادی پس از جنگ، دولت دوم اصلاحات نبود؟ اگر بلافاصله بعد از دولت دوم اصلاحات، آن پیشرفت‌ها تداوم می‌یافت، شرایط امروز چگونه بود؟».

نامزد اصلی اصلاح طلبان در سال ۸۸، «میرحسین موسوی» بود. اصلاح طلبان در سال ۸۸، حق الناس را زیر پا گذاشته و به دلیل شکست در انتخابات، با دروغ تقلب کشور را ماهها دچار آشوب کردند.

یکی از خیانت‌های جریان فتنه در سال ۸۸، دادن پالس به دشمن برای تحریم مردم ایران بود. بر همین اساس قطعنامه ۱۹۲۹ دقیقاً در سالگرد فتنه- خرداد ۸۹- تصویب شد. مقامات آمریکایی صراحتاً اعلام کردند که قطعنامه ۱۹۲۹ در راستای تقویب «جنبش سبز»- جریان فتنه- تصویب شد.

بنابراین برخلاف ادعای اصلاح طلبان که قطعنامه ۱۹۲۹ را نتیجه واکنش آمریکا به صنعت هسته‌ای ایران جا می‌زنند، این قطعنامه دقیقاً با هدف تاثیرگذاری بیشتر و هم افزایی با خیانت فتنه گران تصویب شد.

تاجزاده مدعی است که اگر میرحسین موسوی رئیس جمهور ایران می‌شد، کشور گلستان می‌شد. این ادعا در حالی است که در سال ۹۲، تعداد زیادی از اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی در دولت روحانی حضور یافته و پست‌های ارشد مدیریتی دریافت کردند.

برای نمونه، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی سابق در دولت روحانی، یکی از نفرات اصلی ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بود. شخصی که با مدیریت ناکارآمد، قیمت مسکن را ۱۳۰ درصد گران کرد و مشکلات عدیده‌ای را در حوزه مسکن ایجاد کرد.

«بیژن زنگنه» از دیگر اعضای اصلی ستاد میرحسین بود. شخصی که اکنون ۶ سال است که بر صندلی وزارت نفت تکیه زده و به اذعان کارشناسان و صاحبنظران کارنامه بسیار ضعیفی ارائه داده است. قرارداد توتال و خسارت‌های بی پایان قرارداد کرسنت تنها دو نمونه از مصادیق کارنامه بسیار ضعیف زنگنه است.

«اسحاق جهانگیری»- که خسارت ۱۸ میلیارد دلاری بابت رانت ایجاد شده از دلار ۴۲۰۰ تومانی- را ایجاد کرد نیز به احتمال قوی یکی از مدیران ارشد می‌شد.

«علی ربیعی»، «اکبر ترکان»، «عیسی کلانتری»، «نعمت زاده» و...همگی کسانی هستند که به احتمال بسیار قوی در دولت میرحسین حضور داشتند. افرادی که در دولت روحانی، عیار کارآمدی‌شان بیش از پیش مشخص شد.

نکته قابل توجه اینجاست که در شرایط فعلی، کارنامه دولت روحانی و فراکسیون امید مجلس و شورای شهر اصلاح طلب تهران به هیچ عنوان قابل دفاع نیست. برای همین، اصلاح طلبان به فرافکنی روی آورده‌اند.

لازم به ذکر است که دولت دوم اصلاحات، به هیچ عنوان کارنامه موفقی نداشت و به همین دلیل علیرغم حمایت آشکار و همه جانبه رئیس دولت اصلاحات از «مصطفی معین»، وی نتوانست در انتخابات سال ۸۴ پیروز شود.

** کرباسچی: حضور مشروط یا تحریم انتخابات توسط اصلاح طلبان، نتیجه معکوس دارد

«غلامحسین کرباسچی» دبیرکل حزب کارگزاران در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «حضور مشروط (در انتخابات) هیچ معنایی ندارد. بالاخره بعد از ۴۰ سال باید همه کسانی که ادعای سیاست‌ورزی دارند، تکلیف خود را مشخص کرده و بگویند در مهم‌ترین صحنه سیاست کشور که انتخابات باشد، هستند یا نیستند؟ اینکه بخواهیم پیش از هر انتخاباتی تصمیم بگیریم که حضور داشته‌باشیم یا نداشته‌باشیم، سرگردانی دایمی است».

کرباسچی در ادامه گفت: «اگر گروهی یا کسی فکر می‌کند تحریم انتخابات در صحنه سیاسی ایران ممکن و تاثیرگذار است، خب انجام دهد. به هر حال اکثریت مردم با وجود جمیع مشکلات و نارضایتی‌هایی که وجود دارد، می‌خواهند نماینده‌ای در مجلس داشته باشند که حرف‌شان را بزند. بعید می‌دانم کسی از نیروهای سیاسی داخل نظام فکر کند با تحریم می‌توان در سرنوشت کشور تأثیر گذاشت. این حرف‌ها بیشتر نوعی چانه‌زنی سیاسی است و اتفاقاً همیشه هم نتیجه معکوس دارد».

چندی پیش «صادق خرازی» از فعالین اصلاح طلب گفته بود: «در جامعه سیاسی ایران سناریو مشارکت مشروط جواب نمی‌دهد. حاکمیت کشور ما مبتنی بر رأی توده‌های مردم است و هنوز نظام و حاکمیت قدرت بالایی را در بین لایه‌های اجتماع و اکثریت مردم دارد. زمانی می‌توان این چانه زنی‌ها را در ادبیات سیاسی کشور مطرح کرد که حاکمیت و نظام سیاسی فرآیندی از تصمیم سازی مردم نباشد؛ اما در کشور ما اینطور نیست. به نظر من آنطور که آقای حجاریان مطرح کرده، حاکمیت هیچ شرطی را نه تنها نمی‌پذیرد، بلکه اینگونه شعارها باعث می‌شود فاصله بین اصلاح طلبان و حاکمیت بیشتر شود. از سویی این سناریو حتی اقبال عمومی اصلاح طلبان را ندارد و نمی‌تواند به نتیجه برسد».

واقعیت این است که اصلاح طلبان هیچ طرح و برنامه‌ای برای رفع مشکلات ندارند. این طیف اکنون اکثریت مطلق دولت و همچنین فراکسیون امید مجلس و شورای شهر در تهران را در اختیار دارد، اما در عین حال به هیچ عنوان کارنامه قابل قبولی ندارد.

** علی مطهری:۲۰ دقیقه هم برای تصویب برجام زیادی بود!

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «گاندوی دوم علیه ظریف» نوشت: «علی مطهری می‌گوید مســتند "داستان اتم" غیر منصفانه است و می‌شود آن را "گاندوی دوم" دانست."داستان اتم" جدیدترین ساخته صدا و سیماست برای نشان دادن سیاست قدیمی این رسانه در مخالفت با مذاکرات هسته‌ای و برجام. سیاستی که نه تنها تازگی ندارد، بلکه در تمام سال‌های اخیر با قدرت ادامه داشته است."داستان اتم" آن طور که مسئولان صدا و سیما گفته‌اند قرار بوده روایتی باشد از فضای پسابرجام. روایتی البته بر اساس مذاق سیاسی صدا و سیمایی‌ها. آغاز پخش این مستند درست مصادف بود با آستانه برداشتن گام سوم ایران در مقابل اروپا. در مستند پخش شده از صدا و سیما، تنها نظرات مخالفان دولت و برجام پخش شده و تصاویر آن، در کنار تصاویر شادمانی مردم در زمان امضای برجام گذاشته شده است؛ تصویری که قرار است شکست رؤیای برجام را برجسته کند.»

ارگان دولت در ادامه نوشت: «علی مطهری می‌گوید...حتی ۲۰ دقیقه هم برای تصویب آن (برجام در مجلس) زیاد بود».

دولت از یکسو تاکید دارد که از انتقاد استقبال کرده و به منتقدان جایزه می‌دهد، اما سهم منتقدان چیزی جز فحاشی و توهین نیست.

دولت و رسانه‌های دولتی، برجام را تبدیل به یک موضع حیثیتی و چه بسا موضوعی مقدس کرده‌اند که حتی کوچکترین نقد نیز به آن وارد نیست. به همین منظور با هر نقدی به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد می‌کند.

علی مطهری در اظهارنظری مسبوق به سابقه مدعی شده است که «۲۰ دقیقه هم برای تصویب برجام زیادی بود». متاسفانه این اظهارنظر آقای علی مطهری از عدم آشنایی او با مبانی مسئولیت نمایندگی و تکالیف حقوقی نمایندگان حکایت می‌کند. اگر نه چگونه می‌شود تعهدات ۱۰-۱۵ ساله برای کشور پذیرفت اما تصور کرد که تصمیم‌گیری برای ۱۵ سال کشور حتی نیاز به ۱۵-۲۰ دقیقه زمان ندارد!

اصلاح طلبان از یکسو مدعی هستند که هیچکس برنامه‌های صداوسیما را نمی‌بیند و از سوی دیگر، به کوچکترین حرکت انتقادی در صداو سیما در رابطه با عملکرد دولت نیز حمله می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 29
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    58 17
    آقای تاجزاده!!! یادتون نرفته که گفتید: اگر روحانی رئیس جمهور بشود فلان می‌شود و بی‌ثار می‌شود و کشور گلستان می‌شود. بعد اصرار داشتید که نجفی حتما شهردار بشه و به تذکرات امنیتی هم گوش ندادید. بعد گفتید که برجام انجام بشه همه چی خوب میشه و مردم به رفاه می‌رسند. دوباره بعد از برجام گفتید که اگه روحانی رای بیاره این دفعه دیگه درست میشه. ببین عزیزم بذار حداقل بوی گند و کثافتی که درست کردید برطرف بشه بعد ادعا کنید. موسوی هنوز نیومده بود روی کار نیروهای امنیتی دشمن داشتند ازش بهره‌برداری می‌کردند و رسانه‌های خارجی هم کمکش‌ میکردند، حالا چه برسه که بخواد بیاد سر کار. تاجزاده به زودی بدجور رسوا میشی... خیلی زود..
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      4 9
      تذکرات دستگاههای امنیتی ؟ دقیقا اینها کی هستن؟
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
      7 14
      اگه میرحسین رئیس جمهور میشد یعنی محمود نمیومد و گند نمیزد به مملکت
    • GB ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
      5 16
      موسوی آینده را دید؟؟ !!! در مناظرات هم گفت اینها ایران را به نابودی میکشانند.سال ۸۸ برنج کیلویی هزارتومان بود الان ۲۸هزار تومان.ایشان در دوران جنگ به خوبی وضعیت معیشتی مردم را کنترل کرد.در دشمنی هم معرفت داشته باشیم.
    • DE ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
      7 2
      * علی مطهری:۲۰ دقیقه هم برای تصویب برجام زیادی بود! بله، هدف مستراح باشد، هرچه زودتر، بهتر
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    48 9
    خدا شفا بده اصلاح طلب هارو
    • سید IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      22 7
      جناب «تاج» زاده می خواهی بدانی واقعاً کشور چه زمان گلستان می شود!؟ اگر اصلاح طلبان تهوع آور گور خود را از این کشور گم می کردند و همچون کسانی از ایشان که تاکنون به نزد اربابانشان رفته اند، مابقی شان هم به همان جاها می رفتند و ایران را از وجود نحس شان پاک می کردند، حتماً کشور گلستان می شد! که هر چه آتش است از گور ایشان بلند می شود!!!
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      12 2
      این آقا که چن روز تنها در توهم ریاست جمهوری بود چنان فتنه عظیمی به پا کرد که امام حسین انقلاب ما را حفظ کرد اگر در واقعیت رئیس جمهور شده بود که خدا میداند چه می شد
  • مهماندار هواپیما GB ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    53 6
    تاجزاده همیشه شکر مفت زیاد می خوره
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    37 3
    رفیقش روحانی رئیس جمهورهست دیگه چقدر هم گلستان !!!
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
      4 14
      روحانی و 50 رئیس جمهور بعدش هم نمیتونن دسته گلهای محمود رو برطرف کنن
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
      12 2
      100رئیس جمهور بعد از روحانی هم نمی توانند دسته گلهای روحانی را جمع کنند.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    12 2
    محرمه پارسالمو همش مرور می کنم ... حس غرور می کنم دلم می خواد خواب ببینم ..
  • علی هستم IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    29 6
    آقای تاجزاده هم اوت زده و هزیان میگه اغلب . متاسفم
  • سید حسین IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    26 9
    طبیعی است وکیل الدوله ای چون علی مطهری که خود از بانیان این خسارت محض برای کشور بوده به محض شنیدن کمترین حرفی درباره برجام واکنشی تند و از نوع "کف گرگی" زدن داشته باشد. او تمام حیثیت نداشته اش به برجام وابسته است و باید به او بابت این حد پریشانی اش حق داد...
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    28 1
    روحانی نشان داد اگر میر حسین موسوی رییس جمهور شده بود نسل ایرانی منقرض میشد البته فکر میکنم تا 1400 واقعا منقرض بشیم
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    21 2
    ازین فتنه گران مگر انتظاری غیر ازین می رود. وقتی آمریکا این همه هوای این جریان داره که میاد.قطع نامه ۱۹۲۹علیه.ایران تصویب می کند. اینها هم باید هوای ارباب خودشان داشته باشند..
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    11 6
    حالا خوبه بودجه صداسیما رو رسما قطع کردن اینهمه هم نظر میدن چی بکن چی نکن. نشون به این نشون که هرکی رو میبینی میگه هلوشو بدم لیموشو بدم؟!!!
  • رحیم IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    27 2
    این تاجزاده همونی نیست که میگفت خامنه ای وسپاه قدس در مرداب سوریه غرق خواهند شد حالا هم حرف مفت میرنه تا اربابهای سعودیش سزخوش بنبشن
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      19 11
      غلط کرده گفته .دهانش رو آب بکشه بعد اسم نورانی حضرت آیت الله امام خامنه ای را ببره .
  • مقداد حسینی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    15 1
    امثال تاجزاده ورشکستگانی هستند که فضاحت تفکرات بی پایه وضد مردمیش صدمات زیادی به نظام وکشور زد.شک ندارم اگر با فرمون این واداده های غرب زده بریم جلو باید اینده ای تاریک ؛مبهم ومخاطره امیز خواهیم داشت هرچند رخنه تفکرات منحط این قشر وضع کشور رو بدینجا رسونده.دیگر گفتمان اصلاحطلبی واصولگرایی مرده است .امروز فقط جبهه انقلاب اسلامی و ضد انقلاب اسلامی وجود دارد.
  • DE ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    16 3
    تاجزاده: اگر میرحسین رئیس جمهور می‌شد، الان کشور برای غربزدگان و وطنفروشان و مدعیان اصلاحات گلستان شده بود!/
  • SE ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    16 1
    اگر کاشته اید بادمجان درو میکنید
  • FR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    12 5
    تاج زاده ؟! فکر کرده میرحسین تاجبخش میشه ......
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    16 2
    قبل از فتنه 88 اوباما نامه ای به رهبر ایران می نویسد و قدرت هسته ای ایران راقبول میکند و.... اما با شروع فتنه88 امید تازه ای در غرب برای سرنگونی نظام ایجاد می شود، بنابراین زیر قول های داده شده در ان نامه میزنند . اگر فتنه این افساد طلبها نبود ، الان ...
    • محسن IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      3 5
      اگر نامۀ ادعاییِ شما، آن هم با این مضمون که می گویید، صحت دارد چرا همان موقع دنبال قضیه گرفته نشد تا قطعی شود و دیگر کسی نتواند آن را به هم بزند؟ اگر چنین نامه ای و چنین قبولی صحت دارد چرا رهبری هرگز از اوباما به نیکی نام نبردند؟ و همواره فرمودند دستکش مخملی و مشت چدنی؟
  • احمد IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    12 0
    کلا تاجزاده و امثال تاجزاده هر چی بگن، زمین و زمان و قضا و قدر و ماوراالطبیعه دست به دست هم میدن که حسابی خیطش کنن. این از دولت روحانی، اون از برجام، فساد غیر قابل تصور اصلاحطلبان و ژنهای خوبشون، حالا هم نجفی. من اگر جاش بودم کلا دیگه حرف نمیزدم. ولی این مردک از رو نمیره.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    9 4
    فعلا تا قيامت بايد پاسخگوي وضع موجود باشيد اصلاح طلب تدبير و اميدي//
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    13 0
    آقای تاجزاده ! تمام کسانیکه بادمجون دور قابچین رفیقتون بودن طی این شش سال کذائی سر کار بودن و مشغول شخم زدن ! از آقایان نوبخت گرفته تا آخوندی و شریعتمداری و گل سرسبدشون آقای قاتل عاشق پیشه ! قبل از سخن گفتن اندکی سخن را مزه مزه کنید
  • GB ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    12 5
    هشت سال خاتمي و شش سال روحاني براي تباهي يك ملت كافيه جناب تاجزاده حالا به دوران رنج اور و تلخ ايت الله مغروق كاري نداريم!! درود بر دكتر محمود احمدي نژاد كه بقول جهانگيري هشت ساله همه تان را خانه نشين كرد و ملت نفسي كشيد
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    10 0
    تاجزاده لطفا هیس!!!!! همین دولتی که با حمایت شما اومده سرکار وملت را سرکار گذاشته برای هفت پشتمون بسه لطفا دیگه نسخه جدید نپیچ .
  • علی اصغر شکری IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    9 1
    امثال تاج زاده دیدگاهش برای مثل خودش کاملادرست است ، آنها فروریزی انقلاب اسلامی را خواهانند شاید محاسباتشان از این منظر درست بوده باشد ، زمانی از میرحسین پرسیده شده بود، این برنامه هایی که داری جلوش توسط رهبری گرفته می شود ،او جمله ای بدین مظمون به زبان آورده که با چند تظاهرات طرفداران راه باز می شود ، ازاین رو فتنه گردان ۷۸ به این خیال واهی حرف رامی زند.
  • بیک زاده IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    11 3
    بسمه تعالی ۱) اگر میر حسین رئیس جمهور بود الان در کشور جنگ بود یا کشور را امریکایی ها تجزیه کرده بودند. ۲) اقای مطهری کر یا کور بوده که حضرت اقا شروط نه گانه را فرمودند که دولت اجرا کند. خدایا خدایا شر این ملت را از دست لیبرال ها و احمق ها خلاص کن. یا سریع الحساب
  • ناشناس IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    3 0
    خدا لعنت که داروسته فرقان رو که باشهید کردن استاد مطهری این پسر ازراه به درشد .خدایا امثال تاج زاده رو هم بفرست همون جا که منافقین به درک واصل شده رفتند الهی امین
  • سید رضا IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    3 0
    یقین داشته باشید ، که اگر موسوی هم رئیس جمهور می شد ؛اوضاع مانند اکنون ، و چه بسا اسفناک تر می شد ! چون تمام این حضرات ، باید منویات دیکته شده آن مرحوم مغروق را ، اجرا می کردند !!
  • سید رضا IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    3 0
    یقین داشته باشید ، که اگر موسوی هم رئیس جمهور می شد ؛اوضاع مانند اکنون ، و چه بسا اسفناک تر می شد ! چون تمام این حضرات ، باید منویات دیکته شده آن مرحوم مغروق را ، اجرا می کردند !!
  • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    5 0
    اگر میر حسین رییس جمهو شده بود الان از ایران فقط استان گلستان باقی مانده بود.
  • BE ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    4 0
    موسوی میومد خیلی چیز میشد
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    3 0
    جناب دروغ زاده می خواهی بدانی واقعاً کشور چه زمان گلستان می شود!؟ اگراسهال طلبها ی متعفن و ویران طلبها اختلاص طلبها باژنهای دزدی حرام تهوع آور گور خود را از این کشور گم می کردند تا آنجایی که من میدانم با آمدن میر یزید ملعون عاقبتی بدتر و وحشتناک تر از کوفیان عصر یزید خواهیم داشت بنابر این زیاد زحمتنکش برو در غارت زندگی کن
  • حمید IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    2 5
    اگر رستم شاهنامه هم رییس جمهور می شد هیچ فرقی نمی کرد. مشکل جای دیگر است.
  • جمشیدی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    4 0
    یکی از بدیهات عالم این هست که حسن روحانی یک تابلو از عملکر اصلاحات هست شاید بدتر از آن این تفکرات میرحسین وخاتمی وروحانی باعث نابودی ایران میشود
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    4 0
    شما هم با این اسهالالتان( اصلاحاتتان) گند زدید به کشور 7 سال دولت موسوی 8 سال دولت هاشمی 8 سال دولت خاتمی 7 سال دولت روحانی از 40 سال عمر انقلاب 30 سال دولت دست چپی ها واسهالطلبان بوده چرا ایران انگلیس نشد تاجی خانم؟!!!!
  • DE ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    4 0
    عجب گلستانی! شما گفتید و ما هم باورکردیم! هالو خودتی!
  • رضا IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    5 0
    لیست وزرای پیشنهادی و مورد قبول موسوی، زمان انتخابات رو با لیست وزرای بکار گیری شده در دولت روحانی مقایسه کنید: کپی برابر اصل !!! بعد موسوی می خواست با این هیات دولت چه شکری بخوره که گلابی فروش برجام نخورده باشه؟ تاجزاده برو یه نگاه به پست گوشهات بنداز !!!
  • سیدعلی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    3 0
    عل آقای مطهری لطف کنید برای پرهیز از اظهارنظرهای بعضا نا درست وبیجا یکبار دیگر نامه پدر بزرگوارتان شید مطهری به فرزندش علی آقای مطهری را با دقت مرور کنید ومخصوصا به این فرازش توجه ویژه داشته باشید"... درانتخاب دوست ورفیق فوق العاده دقیق باش که مار خوش خط وخال فراوان است، همچنین درمطالعه کتابهائی که به دستت می افتد..." اگر این نامه را در دسترس ندارید می توانید از کتاب (نامه ها وناگفته ها) مورخ دی 1382 صفحه 104، انتشارات صدرا تهیه کنید
  • DE ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    4 0
    تاجزاده: اگر میرحسین رئیس جمهور می‌شد، الان کشور 20 دقیقه ای توسط علی مطهری گلستان شده بود . ۲۰ دقیقه هم برای گلستان شدن زیادی بود!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    3 0
    افساد طلبان هرچی میگید یه روز که خیلی هم نزدیک باید پاسخگو باشید.پس ساکت بشوید وغضب خدا را نخرید.
  • ایرانی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    3 1
    من نمیدونم اینا چی میزنن این همه سرخوشن...
  • GB ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    4 3
    بله گلستان میشد ولی پر از گل خرزهره
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
    4 1
    خدا رو شکر که موسوی رئیس جمهور نشد.روحانی هم چیزی به پایان دوره اش نمانده ومردم با بصیرت بیشتر ر ئیس جمهور بعدی را انتخاب میکنند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
    3 0
    تاج زاده خر آمریکاست پس بر وظیفه اش بار کشی برای عمو سام خوب حرف مفت میزنه موسوی هم عامل آمریکاست هردو سر یه سفره یونجه خوردن باید از اون دفاع کنه، خاک بر سر علی مطهری که دیگه روی پسر حاتم طاعی را هم سفید کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس