کد خبر 991008
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۳۸ کیلو تریاک که به طور ماهرانه‌ای در قسمت بار یک تریلی جاسازی شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "محمدرضا خدادوست" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ سوداگر مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به اصفهان را دارند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آب معدنی‌های تریاکی در اصفهان+عکس

وی افزود: ماموران این فرماندهی به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند خودروی تریلر متعلق به سوداگران مرگ را در یکی از مناطق شهر شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۳۸ کیلوگرم تریاک که قاچاقچیان آن‌ها را در بطری‌های آب معدنی قرار داده و به شکلی ماهرانه در قسمت بار تریلی جاساز کرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • FR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    11 2
    الله اکبر
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    1 1
    یعنی تا قبل از این اینا راحت ترانزیت میشدن به اروپا.حالا اینکه الان چرا یهویی اومدن پیگیر این چیزا شدن باید بررسی شه احتمالا قراره باز از اروپا باج خواهی کنن. شاید هم در گمرک های اروپا کلی از این قاچاق ها کسف شده و ایرانی ها دارن تقلا میکنن که بگن ما پیگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس