کد خبر 991004
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
تهران| نجات ۲۰ نفر از میان آتش و دود + تصاویر

آتش‌نشانان ۲۰ نفر از ساکنان ساختمان مسکونی را که میان دود و آتش گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش مشرق، ساعت 19:30 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و شعله از یک مجتمع مسکونی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 70 و 28 را به همراه خودروی حمل دستگاه تنفسی ایستگاه 62، به محل حادثه در خیابان امام زاده حسن(ع)، خیابان احمدی اعزام کرد.

داود قلیزاده؛ معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک منزل مسکونی به مساحت تقریبی 75 مترمربع در طبقه سوم یک مجتمع پنج طبقه شانزده واحدی، در نبود مالک و به دلیل نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده و حریق در حال سرایت به طبقات بالاتر بود.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به انتشار دود فراوان در تمام ساختمان، ادامه داد: بر اثر این حادثه تعدادی از ساکنان داخل ساختمان گرفتار شده بودند.

قلیزاده خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و تقسیم شدن به دو گروه، با قطع برق و گاز ساختمان، همزمان با لوله‌کشی به داخل منزل، افراد محبوس شده را از داخل ساختمان خارج کرده و در کمترین زمان ممکن، ضمن خاموش کردن شعله‌های آتش، از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

به گفته معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران، با سرعت عمل آتش‌نشانان، بیست نفر از ساکنان که در راهروها، داخل واحدها و آسانسور محبوس شده بودند به محیط امن انتقال داده شدند و آتش‌نشانان پس از لکه‌گیری کامل و تخلیه دود با استفاده از فن فشار مثبت، به مأموریت خود پایان دادند. 

 علت وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس