کد خبر 990895
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
ادعای بولتون درباره گزارش آژانس درباره ایران

مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی مدعی شد که آژانس از احتمال وجود فعالیت یا مواد اتمی اعلام نشده ایران خبر داده است.

به گزارش مشرق، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: به تازگی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای حکام این آژانس اطلاع داده که احتمال دارد تهران مواد و یا فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده داشته باشد.

جان بولتون در توییتی نوشته است: در حالی سرپرست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران سفر کرده است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شورای حکام خود را مطلع کرده که ممکن است تهران مواد و یا فعالیت‌های هسته‌ای را پنهان کرده باشد. ما به دیگر کشورهای عضو شورای حکام می‌پیوندیم که مشتاق دریافت گزارش کامل در اسرع وقت هستند.

بیشتر بخوانید:

در حالی جان بولتون از گزارش درباره احتمال فعالیت‌های پنهانی هسته‌ای ایران خبر داده که سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه اعلام کرد که جمهوری اسلامی در قالب اجرای «گام سوم کاهش تعهدات» خود در چارچوب برجام، گازدهی به سانتریفیوژهای نسل جدید را آغاز کرده است.

یک مقام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه به آسوشیتدپرس گفت که از گزارش توسعه «سانتریفیوژهای ایران» خبر دارد.

این مقام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرده است: بازرسان آژانس در ایران حضور دارند و هرگونه فعالیت مرتبط را به آژانس انرژی هسته‌ای بین‌المللی گزارش خواهند داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    2 6
    پس از این همه باج دادن، انجام مو به موی تعهدات و حتی فراتر از تعهدات و هزینه های بسیار از سفرهای پی در پی پر هزینه تا نابودی سرمایه های هنگفت انسانی و مالی که برایشان سال ها وقت و زحمت گذاشته بودیم، اینک برگشتیم سر خانه اول و گزارش های دوپهلو و مبهم بنگاه بین المللی هسته ای!!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    1 1
    این دیوانه هوس چرندیات ناتانیاهو کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس