کد خبر 990837
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
افزایش حقوق

معاون رئیس جمهور با اشاره به کاهش سقف بودجه ۹۸ بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی قوا تاکید کرد، جمع بندی لازم برای افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده کارمندان صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، محمد باقر نوبخت درمکاتبه‌ای با واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره مصوبه سران قوا برای کاهش سقف بودجه به تاکید کرده است، "جمع بندی لازم برای افزایش فوق العاده‌های موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان صورت نگرفته است."

در این مکاتبه آمده است، بازگشت به نامه تاریخ اول مرداد ماه متضمن  پی نوشت ریاست جمهوری مبنی بر رسیدگی  و اعلام نظر در خصوص اعمال افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده‌های موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به کارکنان حوزه  ستاد و زیر مجموعه وزارت کار به استحضار می‌رساند،‌ موضوع در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت مطرح با عنایت به درخواست دستگاههای اجرایی متعدد در این خصوص مقرر شد سازمانهای برنامه و بودجه و اداری و استخدامی در خصوص نحوه تامین بار مالی کلیه کارکنان دستگاههای اجرایی که از افزایش مذکور برخوردار نبوده‌اند پیشنهادات خود را ارائه نمایند. با توجه به مصوبه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر کاهش سقف بودجه به ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تا کنون جمع بندی لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

  

 سقف منابع عمومی بودجه طبق مصوبه اسفند ماه مجلس شورای اسلامی ۴۴۹ هزار میلیارد تومان بوده است. بر این اساس سقف بودجه با مصوبه سران قوا به ۳۸۶ هزار میلیارد کاهش یافته یعنی بودجه دولت با تنزل ۶۳ هزار میلیاردی همراه شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    11 0
    جناب نوبخت و جناب روحانی و جهانگیری که بارها اعلام کردند خزانه ارزی و ریالی ما در این دوسال از همه ی سالهای بعد از انقلاب پرتر هستند. پس چرا دولت بدهی خودش را تصویه نمیکند و چرا در افزایش حقوق کارمندان دولت طفره میرود؟!!؟!!!! برای شما که کاری ندارد مانند سال ۹۷ طلا و دلار را بریزید در بازار وبا قبمت ۳-۴برابر به مردم بفروشید و کسری بودجه خود را تامین کنید.
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    9 6
    همیشه بحث برای افزایش حقوق کارمندان ستاد هست در حالیکه اونها نقشی در اداره اون سازمان ندارند و بنده حاضرم اینو به هر خبرنگار یا مسولی اثبات کنم کارمندای ستاد اگر یک روز سرکار خود حاضر نشن هیچ خللی در کار بوجود نمیاد ومتاسفانه کشور ما طوری اداره میشه که هرکس قرابت زمانی مکانی ب تصمیم سازان داشته باشه حقوق اونو افزایش میدن زمینو گاو شخم میزنه ناله برای حقوق گربه میکنه یکی از دلایل مهاجرت از شهرستان ب مرکز و از ادارات ب ادارات کل همینه برای گرفتن حقوق بیشتر این نوع مدیریت نوبره واقعن
  • ali IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    14 0
    سلام.واقعا ناعادلانه هست!!!!!چطورازسال92 اکثردستگاه ها گرفتن ولی مانه!!!!!این آخر بی عدالتیه
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    4 0
    ای که وگفتی یعنی چه؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    7 1
    اموزش وپرورش ومعلمان بیچاره کی به نظر میرسند
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      3 2
      والا شما دیگه خیلی رو دارید.چند بار باید بهتون اضافه کنن
  • سعید IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    17 1
    چرا این قدر بی عدالتی تعدادی دستگاه دولتی از مزایای 50درصد بهرهمند گردند
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    7 1
    جهاد کشاورزی هم امتیازات فصل دهم را نگرفته، در حالی که خیلی از دستگاهها پنج تاشش سال است از این امتیازات بهره مند میشوند ، بی عدالتی در در بین دستگاهها موج میزند واقعا برای جامعه اسلامی باعث تاسف است.اگر هست باید برای همه باشد و اگر نیست برای هیچ کس نباشد.
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      4 8
      جهاد کشاورزی همون مقدار هم که میگیره، زیادشه!! کاش در این وزارتخونه رو گل بگیرن!!
    • سرباز IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
      1 1
      در دهن تو رو باید گل بگیرن که حرف مفت نزنی
  • مهدی قدسی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    6 1
    متاسفانه تبعیض بین کارکنان دستگاهها خیلی زیاده کارکنان وزارت ورزش از نظر حقوق جزءضعیف ترین دستگاهها است چند ساله قرار حقوقها اضافه بشه که متاسفانه تا الان نتیجه نداده و فقط وعده و وعید داده میشه. بقول معروف میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است لطفا رسیدگی بشه
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    10 0
    علنا کارمندان را به سوی رشوه و فساد اداری سوق می دهند.تورم 300 درصد شده ولی حقوق 15 درصد اضافه شده که 10 درصد آن را مالیات بر می دارد.
  • سامان ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    3 0
    چگونه است که در بعضی دستگاه ها چند سال است که پرداخت می شود و حتی در بعضی از سازمان ها هم فقط به گروه خاصی پرداخت می شود. عجب عدالتی!!!!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    1 0
    اینکه حقوق حقوق بگیران رو به همه مشکلاتی که خودتون درست کردید ربط می دید واز حق وحقوق ملت کم می کنید این مشکلات درست شده با نقشه های قبلی حضرات در جمع بندی برداشت های شما از بودجه کشور هم لحاظ می شود یا فقط از مردم کم می کنید.
  • ناصر IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    2 0
    روحانی نالایقترین رییس جمهوره ایرانه حیف که به اون رای دادیم
  • مجتبی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    1 0
    پس لحظه شماری میکنیم تا ۱۴۰۰ بشه وشما رای نیارید.شاید رییس جمهوری رای بیاره که دلسوزه مردم باشه.شما که امتحانتون پس دادید.نمرتون منفی
  • بهزیستی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    2 0
    واقعا متاسفم برای خودم و کارمندان! عدالت یعنی کسی که تو یک دستگاه گردن کلفت هست از سال92 50درصد افزایش داشته باشه و کارمندانی که در دستگاههای دیگه مثل بهزیستی هستند بدوند دنبال حقشون! آقای نوبخت، آقای رئیس جمهور، آقایان مسئول آیا واقعا عدالت یعنی این؟؟ چه عدالت کثیفی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس