وضعیت نامناسب کودکان مهاجران

نیویورک تایمز در مطلبی نوشته است که با وجود کمک‎های کنگره آمریکا برای رفع معضل وضعیت بازداشتگاه‌های مرزی اما همچنان تغییری در این موضوع ایجاد نشده است.

به گزارش مشرق، وضعیت مهاجران در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا همچنان معضلی جدی در این کشور است که با وجود کمک مالی کنگره مشکلات همچنان پا برجاست.
 
یک نماینده دموکرات در خصوص وضعیت مهاجران در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا می‌گوید مهاجران همچنان در شرایط نامناسبی در سلول‌های سرد بدون غذا و لباس مناسب به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

دیلی‎میل: کودکان مهاجر در سلول‌های سرد نگه‎داری می‎شوند

به گزارش نیویورک تایمز، در حالی که کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا با کمبود غذا رو به رو هستند، طبق مصاحبه‌ای که اعضای دموکرات کنگره با یکی از کودکان مهاجر انجام بودند معلوم شد یکی از افسران به کودک مهاجر  گفته بود غذایی که در کف سلول ریخته را مصرف کند.
 
 


 
سرپرست امنیت داخلی آمریکا و رئیس کمیته نظارت و اصلاحات کنگره طی نامه‎ای اذعان می‎کند که حتی پس از آنکه کنگره با کمک ۴.۶ میلیارد دلار به مرزها موافقت کرد، اما شرایط نامناسب همچنان در بازداشتگاه‌های مرزی وجود دارد.
 
 بدرفتاری ماموران با کودکان مهاجر

همچنین مهاجرانی که در این بازداشتگاه‌ها زندانی هستند می‎گویند ماموران آنان را مجبور به امضا کردن مدارکی می‌کنند که از محتوای آن اطلاعی ندارند. علاوه بر آن مهاجران از حق استفاده از تلفن محروم شده‎اند.

به گفته منابع آگاه، مهاجران از غذاهای فاسدی که به آنان داده می‌شود و نبود مراقبت‌های پزشکی شکایت کردند.

بر اساس گزارش ماه گذشته کودکان در بازداشتگاه‌های مرزی در سلول‌های شلوغی زندگی می‌کنند که بیماری‌های واگیردار در آنجا بسیار است.
 
 

رئیس کمیته نظارت و اصلاحات کنگره می‎گوید که چندین ماه است که زنگ هشدار خانواده‌های مهاجر در مرز جنوب غربی به صدا درآمده است.

اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا به درخواست اعضای کنگره برای بازدید از بازداشتگاه‌ها پاسخ نداده‎اند و به گفته سخنگوی این اداره آنان تنها از طریق کانال‌های رسمی به نامه‌های اعضای کنگره پاسخ می‌دهند.
 
 


 
شیوع بیماری در میان مهاجران
 
شیوع بیماری‌های واگیر دار همانند اوریون و آنفولانزا و واکسینه نشدن مهاجران بیمار از دیگر معضلاتی است که مهاجران با آن‌ها دست و پنجه نرم می کنند و تا کنون دست هفت کودک بر اثر ویروس آنفولانزا جان باخته‎اند.

وضعیت مهاجران در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا همچنان معضلی جدی است که سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به آن دامن زده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس