کد خبر 990686
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کریس رونالدو

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از یک اسپانسر ورزشی مبلغی نجومی دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، نشریه «اشپیگل» آلمان از طریق تارنمای زیرزمینی و افشاگر «فوتبال لیکس» اطلاعات تازه‌ و جالب توجهی را در خصوص عواید اقتصادی فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از بابت قراردادش با غول آمریکایی تولید کننده لوازم ورزشی منتشر کرده است.

براساس تازه‌ترین داستان برملا شده توسط فوتبال لیکس، آخرین قرارداد «کریستیانو رونالدو» با نایک مبلغی معادل ۱۶۲ میلیون یورو به جیب‌های مرد پرتغالی سرازیر می‌کند؛ در سوی مقابل، مطابق این قرارداد که در سال ۲۰۱۶ به امضا رسیده است، رونالدو باید تا سال ۲۰۲۶ پیراهنی که طرح لوگوی نایک روی آن نقش بسته را بپوشد.

رونالدو به ازای هر سال ۱۶ میلیون یورو از قراردادش با نایک به دست می‌آورد و علاوه بر این، در صورتی که موفق به کسب جایزه‌ای جهانی همچون توپ طلا یا جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شود، چهار میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

مرد پرتغالی در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ موفق به کسب این جوایز شده بود و در عوض نایک با عمل به تعهدات خود ۲۰.۲ میلیون یورو به وی پرداخت کرد.

کریستیانو یکی از سفیران جهانی نایک بوده و در بین مردان و زنان ورزشکار، گرانقیمت‌ترین قرارداد را با این غول آمریکایی دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    0 0
    اندازه اضافه كارهاي سه ساعته ي منه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس