کد خبر 990506
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم المپیک بعد از نخستین شکست در بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان گفت: به دلیل اشتباهات زیاد در نیمه دوم، به حریف موقعیت دادیم و بازی را باختیم اما امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی درباره شکست یک بر صفر تیم ملی امید برابر ازبکستان در تاشکند گفت: هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و شاهد بازی بسیار خوبی بودیم. فکر می‌کنم در نیمه نخست بازی به صورت متعادل پیش می‌رفت اما در نیمه دوم تیم ما دچار اشتباهات زیادی شد و کیفیت فنی بازی ما پایین آمد. به دلیل همین اشتباهات به حریف موقعیت دادیم و بازی را باختیم اما امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم امید اضافه کرد: بازی‌های تدارکاتی مهمترین فرصت برای شناسایی نقاط ضعف است. ازبکستان هم حریف بسیار خوبی بود که محکم و فیزیکی بازی می‌کرد. فکر می‌کنم این بازی از نظر فنی برای ما بسیار مفید بود. همچنین تلاش کردیم از تعویض ‌ها برای شناسایی نفرات به خوبی استفاده کنیم و به بازیکنان بیشتری میدان بدهیم.


همچنین لوبینکو درولوویچ گفت: شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. فکر می‌کنم تیم ایران در نیمه نخست عملکرد بهتری داشت. با این وجود ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و در نهایت موفق به گلزنی شدیم. در ادامه نتیجه را حفظ کردیم که از این بابت خوشحالم. به بچه‌های خودمان افتخار می‌کنم چون همه تلاش خودشان را کردند تا برابر تیم قدرتمندی مثل ایران پیروز شویم.
درولوویچ همچنین اضافه کرد: به نظرم ایران تیم بسیار قدرتمند و شایسته‌ای است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و به ما فشار زیادی وارد کرد. آنها چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتند و می‌توانستند به گل تساوی برسند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • CN ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    5 2
    آقای مجیدی، بهتر بود از پله های پایین تر شروع میکردی تا مثل منصوریان و گل محمدی مورد پسند باشی، قدیمیا می‌گفتند کار هر بز نیست خرمن کوفتن
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
      4 1
      مقصر کسانی هستند که جو گیر شده و این سلبریتی را بعنوان سرمربی انتخاب کردن...
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    3 1
    مشخص نشد رو چه حسابی مجیدی شد مربی تیم امید و حسین عبدی شد مربی تیم ملی جوانان. فدراسیون بی صاحب است.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    2 2
    ایشون مشکلی ندارن . بچه ها بد بازی کردن . فدراسیون مشکل داره . ورزشگاه شیرهای آبش یکی در میون قطع بود . زمین کج بوده نتونستن خوب برقصن .
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    0 2
    مشرق خاک تو سرت که هنوز از شاه فرهاد وحشت داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس