هنگ کنگ کیسه بوکس ایران

یک روزنامه هنگ‌کنگی با اشاره به قلدری‌های آمریکا و تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران از زاویه خاصی به بررسی دومین بازی تیم ملی این کشور برابر شاگردان ویلموتس در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه HK هنگ‌کنگ نوشت: آیا وقتی آمریکا قلدری می‌کند نیاز است که هنگ‌کنگ تبدیل به کیسه بوکس شود؟! هر چند می‌تواند رابطه‌های منطقی بسیار زیادی وجود داشته باشند، اما این فرضیه توسط مقام رسمی دولتی ایران بیان شده است.

این روزنامه هنگ‌کنگی سپس با اشاره به سفارش مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در نشست اخیرش با اعضای تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا خاطر نشان کرده است: مارک ویلموتس در آستانه بازی با هنگ‌کنگ به دیدار وزیر ورزش و جوانان ایران رفت که به طور طبیعی درباره این بازی نیز صحبت‌هایی صورت گرفت. مسعود سلطانی‌فر خطاب به ویلموتس و بازیکنان ایران گفت: «در شرایطی که تحریم‌های آمریکا واقعاً ناعادلانه و کمرشکن است، یکی از ابزارهای شادی مردم پیروزی تیم‌های ورزشی ایران و افتخارآفرینی آنها خواهد بود». این صحبت‌های وزیر بدان معناست که ایران باید هنگ‌کنگ را شکست دهد و پیروز بازگردد.

روزنامه HK هنگ‌کنگ در ادامه با اعتراف به قدرت برتر تیم ملی فوتبال ایران با در اختیار داشتن بازیکنانی همانند علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی و سردار آزمون آورده است: نسبت به جام ملت‌های آسیا 2019 شش بازیکن از ترکیب ایران خارج شدند و اللهیار صیادمنش 18 ساله و محمد نادری 22 ساله چهره‌های جدیدی هستند. مهمترین مشکل کنونی ایران کمبود بازی‌های بین‌المللی است که این تیم در طول هشت ماه اخیر فقط هشت بازی انجام داد که شش بازی نیز مربوط به جام ملت‌های آسیا بود. مشکلات مالی تیم ملی فوتبال ایران را  پس از پایان این رقابت‌ها جهت ارائه پیشنهاد بازی‌های دوستانه به دیگر کشورها رنج داد.

تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ از ساعت 16:30 سه‌شنبه هفته پیش رو از ایران میزبانی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    0 1
    ایران دیگه قدرت اول اسیا نیست الان قدرت اول اسیا قطر و ژاپن هستند....چه اهمیتی داره بریم جام جهانی و انجا تفریح تیم های دیگر شویم؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس