کد خبر 990298
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
جسد نمایه

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ یک کارگر جوان بر اثر برق‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر برق‌گرفتگی دو کارگر در یک ساختمان در حال ساخت درمنطقه جنت‌آباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۷ امروز (۱۴ شهریور ۹۸) حادثه برق‌گرفتگی در محله جنت‌آباد، بلوار شهید پژوهنده به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

ساختمان اداری در خیابان کریمخان دچار آتش‌سوزی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمان در حال ساخت بود که کارگران در آن در حال عملیات بتن‌ریزی برای تکمیل سقف طبقه اول بودند.

وی تصریح کرد: دستگاه بتن‌ریز به دلیل قرار گرفتن لوله فلزی دستگاه تزریق‌کننده بتن در نزدیکی سیمهای برق فشارقوی، برق‌دار شده و دو کارگر مشغول کار در طبقه اول به دلیل تماس با این لوله‌ها شدیداً دچار آسیب‌دیدگی شده بودند.

ملکی افزود: این افراد که دو کارگر ۳۰ تا ۳۵ ساله ایرانی بودند تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد یکی از آنها جان باخته اما نفر دوم زنده مانده و دچار وضعیت وخیم بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

 سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به پایان این عملیات در ساعت ۱۶:۵۶، متذکر شد: در گذشته نیز شاهد از این قبیل بودیم، باید دقت لازم حین کار صورت بگیرد و موانعی مانند سیم برق بر سر راه کارگران وجود نداشته باشد.

وی یادآورشد: برق فشارقوی حریم امنی دارد و نزدیک شدن بیش از حد به آن حتی بدون تماس مستقیم، امکان برق‌گرفتگی را در پی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    0 0
    "برق فشارقوی حریم امنی دارد و نزدیک شدن بیش از حد به آن حتی بدون تماس مستقیم، امکان برق‌گرفتگی را در پی دارد" .. هشدار لازمی بود. تشکر. خدا به خانواده شخص متوفی هم صبر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس