رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: مرز خسروی از فردا طی مراسمی برای زائرین اربعین حسینی(ع) بازگشایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سفر اربعین اظهار کرد: برنامه ریزی لازم مبتنی بر تجربه‌های سال‌های قبل در حوزه‌های مختلف از جمله پشتیبانی، خدماتی و کنسولی صورت گرفته است.


وی افزود: در حوزه کنسولی با همکاری دولت عراق ویزا لغو شده و مرز خسروی نیز از فردا طی مراسمی برای زائرین اربعین حسینی(ع) بازگشایی خواهد شد.


رحمانی فضلی عنوان کرد: در زیرساخت‌ها با توجه به مشکلات سالهای قبل سعی کردیم مشکلات را کاهش دهیم و امیدواریم امسال زائرین ساده‌تر وسهل‌تر به سفر اربعین اعزام شوند.
 
 

دانلود
 

وی با اشاره به نقش وزارت کشور در رفع مشکلات کارگری کشور نیز ادامه داد: حوزه کارگری متولی خود را دارد اما از منظر مسائل سیاسی حوزه کارگری و حوزه امنیتی تلاش بر این است که با الگوی پیش‌بینی و پیشگیری نسبت به رفع مشکلات، موانع و تسهیل در خدمات‌رسانی و پاسخگویی مناسب اقداماتی را پیگیری کند.


وزیر کشور بیان کرد: در رابطه با این مشکلات، معاونت‌های اقتصادی و معاونت امنیتی و سیاسی فعال هستند و هر وقت نیاز باشد نظرات را در هیئت دولت مطرح می‌کنیم.


وی تأکید کرد: در حوزه پول‌های هزینه شده در انتخابات و تبلیغات متأسفانه راهکارهای لازم در قانون اندیشیده نشده بود اما در قانون جامع انتخابات این قانون را پیش‌بینی کرده‌ایم.


رحمانی فضلی تأکید کرد: همه هزینه‌های انتخابات از مبدأ تا مقصد باید شفاف و مشخص و بر اساس یک نظام مالی و حسابداری مشخص صورت بگیرد.


وی در پایان با بیان اینکه این قانون هنوز تصویب نشده و امیدواریم در ماه‌های باقیمانده مصوب شود، یادآور شد: همین الآن اگر گزارشات مستندی در این رابطه داشته باشیم جمع‌بندی و به قوه قضائیه ارائه خواهیم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 0
    مرز شهید عبدالله خسروی.
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 0
    اسم شهید عبدالله خسروی را از رادیو شنیدم بخاطر ارادت فراوانم به شهدا.خوشم آمد که مرز به اسم آن شهید باشد.سلام خدا برشهیدان.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام بر حسین
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    0 0
    السلام علیک یا ابا عبدالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس