کد خبر 990262
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
جواد زرینچه

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلم می‌سوزد که برخی از آقایان اصلاً فضای تیم و شرایط را درک نمی‌کنند. بابا، ما تا ۱۷ روز دیگر دو بازی مهم داریم.

به گزارش مشرق، شرایط استقلال بعد از توفان چند روز اخیر، کمی آرام شده است و آبی‌پوشان می‌روند تا برای جدال با نفت مسجدسلیمان و البته مهمتر از آن، پرسپولیس آماده شوند.
در این میان، اما گروهی از پیشکسوتان انتقادات تندی را نثار جواد زرینچه کرده و مدعی شدند سرپرست تیم باید (به‌زعم آنها) دقیق‌تر عمل کند. 

بیشتر بخوانید:

پاسخ وزیر ورزش به سوال پرسپولیسی بودنش

 شرایط تیم خوب است؟
شکر خدا مشکلی نیست. داریم تمرین می‌کنیم تا مهیای ادامه فصل شویم. در دو بازی اول برد نداشتیم، ولی هنوز ۲۸ بازی دیگر باقی مانده. لیگ قهرمانان و جام حذفی هم هست. کلی بازی داریم و شرایط قطعاً به سودمان عوض می‌شود. کادر فنی و مدیریتی همه تلاش‌شان را برای حل مشکلات ریز و درشت تیم به کار بسته‌اند و من هم خالصانه پای کار هستم.

البته تعدادی از پیشکسوتان از عملکرد شما انتقاد می‌کنند.
حرمت پیشکسوتی که موهایش را در استقلال سپید کرده برایم واجب است. جواد زرینچه را از بالغ بر ۳۰ سال قبل در این فوتبال می‌شناسند. شکر خدا نه پول کسی را خورده‌ام و نه حق کسی را ناحق کرده‌ام. از تمام مربیانی که طی این سال‌ها با من کار کرده‌اند بپرسید که آیا خدای نکرده به آن‌ها بی‌احترامی کرده‌ام؟ جواد زرینچه در این فوتبال نان بازویش را می‌خورد و به غیر از خدا، برای پست گرفتن به کسی نمی‌چسبد. جواد زرینچه هر وقت داخل استقلال بوده از جان مایه گذاشته و روزهایی هم که نبوده، برای تیم آرزوی موفقیت کرده است. انتقاد کرده‌ام و نظرم را سانسور نمی‌کردم، اما با کسی غرض‌ورزی نداشتم و حرف‌هایم مغرضانه نبود.

الان هم حرمت موسپیدان برایم واجب است، اما یک عده هستند که استقلال فقط زمانی برایشان محترم و مهم است که خودشان باشند و اگر در کادر استقلال جایی نداشته باشند، تیم را می‌کوبند. انتقادات‌شان هم مغرضانه است. عده‌ای پول خرج می‌کنند تا در استقلال پست بگیرند. به صندلی من هم چشم دوخته‌اند. کاش این افراد یاد بگیرند که باید طوری زندگی کنند که کارنامه‌شان سخنگوی آن‌ها باشد و دنبال‌شان بیایند نه اینکه خودشان برای پست گرفتن دوره بیفتند و حاضر شوند پول خرج کنند.

 ظاهراً دل پری دارید؟
عزت و ذلت آدم‌ها دست خداست. مدیران محترم استقلال به من زنگ زدند و پای کار آمدم. تا روزی که باشم، به بهترین شکل ممکن کار می‌کنم و به حرف‌های غرض‌ورزانه توجه ندارم. اگر روزی هم نباشم، با تمام وجود برای تیم دعا می‌کنم. دلم می‌سوزد که برخی از آقایان اصلاً فضای تیم و شرایط را درک نمی‌کنند. بابا، ما تا ۱۷ روز دیگر دو بازی مهم داریم. نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس. تیم باید ببرد تا روی دور بیفتد. 

همه می‌دانیم شهرآورد چقدر مهم است. اگر آن بازی را ببریم، مشکلات‌مان چقدر کمتر می‌شود. به‌جای اینکه این روزها کنار دست‌مان باشند و کمک حال‌مان، حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند. من به کارم ایمان دارم و البته می‌دانم این افراد هم دل‌شان برای استقلال نسوخته بلکه در استقلال دنبال صندلی هستند. شکرخدا که آقایان فتحی و استراماچونی کاملاً به کارم اعتقاد دارند و هواداران هم کارنامه‌ام را می‌دانند. من با سرمربی و مدیرعامل هیچ مشکلی ندارم و پیرامون وجهه‌ام در فوتبال نیز احتیاج نیست به عده‌ای افراد توضیح بدهم، چون هم کارنامه‌ام روشن است و هم کارهایی که یکسری دوستان در داخل و خارج از استقلال انجام داده‌اند، انجام ندادم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    1 0
    ممنون جواد اقای بزرگ و با شخصیت و دوست داشتنی
  • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    3 0
    یک کلمه هم بشنوید از والده ی عروس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس