کد خبر 990169
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تهران| انفجار بامدادی در ساختمان ۱۴ طبقه + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان ۱۴ طبقه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی و انفجار در یک منزل مسکونی در شمال شرق تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:14 بامداد امروز (14 شهریور 98) یک مورد انفجار و آتش‌سوزی داخل شهرک امید واقع در شمال شرق پایتخت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمان 14 طبقه مسکونی بود، در طبقه پنجم در یکی از واحدهای به وسعت حدود 130 متر انفجار روی داده و منجر به شعله‌وری بخش زیادی از این منزل شده بود.

بیشتر بخوانید:

انفجار نیسان، ۳ نفر را به کام مرگ کشاند +عکس

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه تمام در و پنجره‌های همین واحد شکسته شده که آتش‌نشانان همزمان با جست‌وجو برای نجات افراد، عملیات خاموش کردن آتش را انجام دادند.

ملکی با اشاره به مصدومیت زنی حدوداً 60 ساله بر اثر این حادثه، خاطرنشان کرد: در نهایت آتش خاموش شد و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات پایان یافت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: گمانه‌زنی اولیه نشان می‌دهد نشت گاز، ایجاد شعله و جرقه ناگهانی منجر به بروز این حادثه شده است.

ملکی متذکر شد: در این شبها شهروندان تا پاسی از شب مشغول عزاداری هستند و ممکن است دیروقت به منزل بازگردند، شهروندان حین ترک منزل از خاموش بودن وسایل‌ گازسوز اطمینان حاصل کرده و حین بازگشت به منزل در صورت استشمام بوی گاز، مراتب احتیاط را رعایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس