کد خبر 990168
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کریستوف متزلدر

مدافع سابق تیم اسپانیایی باید در دادگاه پاسخگوی اعمال زشت خودش باشد.

به گزارش مشرق، کریستوف متزلدر، مدافع اسبق رئال مادرید و بوروسیادورتموند به اتهام مالکیت و پخش تصاویر مستهجن برای کودکان مورد بازجویی قرار گرفته است.

 نشریه بیلد مدعی شد پلیس محلی به دنبال وارد شدن اتهاماتی به متزلدر بابت مالکیت و پخش ، اقدام به تفتیش منزل این چهره سرشناس کرده است. از قرار معلوم متزلدر در حال مربیگری در یک کمپ فوتبالی بوده که بنا به درخواست پلیس، به منزلش برمی‌گردد تا مراحل جست و جو در حضور خودش انجام شود. این ادعا از سوی پلیس محلی نیز تایید شده است.

بیشتر بخوانید:

سومین شروع ضعیف رئال و بارسا در تاریخ لالیگا

متزلدر 38 ساله که 47 بازی ملی در کارنامه دارد، مجبور شده یکی از کامپیوترهایش را در اختیار پلیس قرار بدهد و گوشی موبایل او هم مورد تفتیش قرار گرفته است. دادستان هامبورگ اعلام کرده متزلدر دستگیر نشده اما ظاهرا به ضبط این تصاویر و ویدیوها نیز متهم است. داستان هم از جایی شروع شده که یک زن از هامبورگ مدعی شده این ملی پوش سابق، تصاویر زننده او را در واتساپ منتشر و پخش می‌کرده است. قریب به 15 تصویر هم به پلیس ارائه شد. متزلدر دوران درخشانی در دورتموند داشت و در تابستان 2007 راهی رئال مادرید شد و 3 سال در برنابئو توپ زد. او در مقطعی که در اوج بود، جایگاه ثابتی هم در تیم ملی آلمان داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس