کد خبر 990100
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
پرسپولیس نمایه

مبتکر طرح مدیر ماجراجو در جهان که چندی پیش در جریان سفرهای اکتشافی خود به قطب شمال سفر کرده و پرچم پرسپولیس را برای اولین بار در آن جا بر افراشت، امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، دکتر حسین ناصری چند سال قبل برنامه سفر به قطب شمال را طراحی کرد که در پی آن در یک میهمانی در جمع اعضای تیم و مدیران باشگاه پرسپولیس حضور یافت و از برنامه خود برای برافراشتن پرچم پرسپولیس در قطب شمال خبر داد که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان شد

مخالفت فیفا با تغییر محل بازی ایران و هنگ کنگ

باقری:‌می‌توانستم در خانه بخوابم و پول بگیرم


این قطب نورد و صحرا نورد ایرانی، در ادامه برنامه اکتشافی، علمی و ماجراجویانه خود که تعداد آنها بنابر اعلام وی به ۷۵ سفر می‌رسد، عزیمت به قطب جنوب با پرچم ایران و پرسپولیس را از علاقمندی‌ها و برنامه های آتی خویش می خواند. وی برای نیل به هدف و آرزوی خود و به دست آوردن آمادگی های لازم روحی، روانی و جسمی جهت تحمل و استقامت در شرایط سخت قطب شمال (نقطه شمالگان)، حدود سه ماه، دوره های سخت را به ویژه در کانادا سپری کرد. وی که خود را از هواداران سرسخت پرسپولیس می خواند در نهایت اواخر اَمرداد سال جاری موفق شد خود را به قطب شمال برساند و پرچم های ایران، پرسپولیس و باشگاه لیورپول انگلیس را در این نقطه دور از دسترس جهان، بر افرازد.


سفر وی به قطب شمال در نهایت از طریق راه های صعب العبور بوسیله کایاک، یخ نوردی و پیاده روی به مناطق قطبی شمال انجام پذیرفت.


 شایان ذکر است؛ پرچم باشگاه پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر ایران، بعنوان سفیری از ورزش ایران، برای اولین بار در تاریخ کشور در نقطه شمالگان به اهتزاز درآمد تا در قطب شمال هم پرچم پرسپولیس بالا برود و باد به آن بوزد.


بنابر اعلام دکتر حسین ناصری، وی به عنوان سفیر محیط زیست ایران در قطب شمال و در راستای مسئولیت های اجتماعی در این سفر به مسایلی از جمله گرم شدن زمین، ذوب شدن یخ های قطبی، هوای پاک، زمین پاک و انقراض حیوانات خاص مناطق شمالگان نیز پرداخت. او در ادامه سفرهای علمی تحقیقاتی خود در تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ با موضوع «گرم شدن زمین» به جنوب ویتنام سفر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    1 3
    پرچم استقلال رو هم به نیابت از 5 سوراخی که دارد در 5 نقطه از جهان بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس