خودکشی نمایه

آمارهای جدید نشان می‌دهد به دنبال افزایش نرخ خودکشی در سال ۲۰۱۸ هم اکنون این آمار در انگلیس به بالاترین میزان خود طی ۱۶ سال اخیر رسیده است.

به گزارش مشرق، نشریه مترو در گزارشی موضوع میزان خودکشی در میان شهروندان انگلیسی را مورد بررسی قرار داده و می‎گوید که میزان خودکشی در این کشور طی ۱۶ سال اخیر به بالاترین حد خود رسیده است.

بر اساس این گزارش‌ در سال ۲۰۱۸، ۶۵۰۷ مورد خودکشی در انگلیس به ثبت رسیده است؛ شمار افرادی که اقدام به خودکشی کردند به طور قابل توجهی بالاتر از سال ۲۰۱۷ بوده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش "خودکشی" نوجوانان در انگلیس

در سال ۲۰۱۸ سه چهارم مرگ و میر ثبت شده در انگلیس به دلیل خودکشی در میان مردان بوده که این مورد از اواسط دهه ۱۹۹۰ به بالاترین میزان رسیده است. ۴۹۰۳ مرد در سال گذشته اقدام به خودکشی منجر به فوت کردند.
 
علاوه بر آن، نرخ خودکشی منجر به مرگ در مردان انگلیسی در هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۷.۲ گزارش شده که از سال ۲۰۱۷ به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

همچنین میزان خودکشی منجر به مرگ در میان زنان این کشور در میان هر ۱۰۰ هزار نفر ۵.۴ گزارش شده است.

مردان ۴۵ تا ۴۹ ساله انگلیسی بالاترین میزان خودکشی را به خود اختصاص دادند که در هر ۱۰۰ هزار شهروند ۲۷.۱ خودکشی منجر به مرگ داشتند.

نیک استریپ، تحلیلگر سلامت در دفتر آمار ملی انگلیس می‎گوید که در سال گذشته این کشور شاهد افزایش قابل توجهی در میزان مرگ و میرهای ثبت شده به عنوان خودکشی بوده که باعث شده این روند از سال ۲۰۱۳ تغییر پیدا کند.
 

در حالی که علت دقیق خودکشی در انگلیس همچنان ناشناس باقی مانده است، اما آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که این امر تا حد زیادی مردان انگلیسی را در معرض خطر مرگ قرار داده است.

نرخ خودکشی در سال‌های اخیر همچنین در میان جوانان انگلیسی افزایش یافته که در میان آن‌ها زنان زیر ۲۵ سال بالاترین میزان خودکشی را در میان گروه سنی خود دارند.
 
 
در همین حال نشریه سان می‎گوید، آمارهای رسمی حاکی از آن است که خودکشی در میان دختران ۱۰ تا ۲۴ ساله در اگلیس طی ۶ سال گذشته ۸۳ درصد افزایش داشته است.

کارشناسان همچنین از افزایش خودآزاری در میان جوانان انگلیسی طی ۱۵ سال گذشته ابراز نگرانی کرده‎اند. در واقع خودآزاری یک عامل پرخطر برای افراد جوان است که ممکن است در آینده دست به خودکشی بزنند.

در حالی که موضوع بدون سرانجام خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا این روزها داغ شده، اما کارشناسان بر این باورند معضلات اجتماعی متعددی هم اکنون گریبان جامعه این کشور را گرفته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس