کد خبر 990063
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

امروزه روغن های صنعتی در اکثر صنایع و مشاغل کاربرد دارند و یکی از مهم ترین نیاز های دستگاه های صنعتی محسوب می شوند. لذا همیشه انتخب یک روانکار مناسب و با کیفیت یکی از دغدغه های صاحبان صنایع بوده است. مجموعه روغندان با تجربه چند ساله در زمینه روغن های صنعتی تصمیم گرفته است تا در این مطلب سه روانکار پر مصرف و محبوب را خدمت شما معرفی کند. برای سفارش این محصولات به وب سایت ما به نشانی WWW.ROGHANDAN.COM  مراجعه نموده و با ما در تماس باشید.

 

·        روغن های حرارتی

یکی از پر مصرف ترین روانکارها در صنعت و کارخانه جات روغ های حرارتی می باشند. این سری از روغن ها برای کاهش و انتقال حرارت در سیستم ها مورد استفاده قرار میگیرند تا علاوه بر روانکاری، عملیات کاهش دما را نیز انجام دهند.

شرکت نفت بهران برای این دسته از مصرف کنندگان روغن بهران حرارت را تولید و عرضه می کند. این محصول علاوه بر تحمل درجه حرارت بالا، به رسوب زدایی اجزای سیستم نیز کمک قابل چشمگیری می کند. علاوه بر این ویژگی ها، این روغن در شرایط دمای بالا تا دمای 206 درجه سانتی گراد پایدار است و در سرما تا منفی 12 درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد.

 

·        روغن های ترانسفورماتور

روغن های ترانس یک خانواده از روانکارها می باشند که به عنوان یک عایق الکتریکی و کاهش دما عمل می کنند. روغن های ترانس دارای گرانروی پایین هستند و ضریب دی الکتریکی بالایی دارند. علاوه بر این، روغن های ترانسفورماتور دارای عمر طولانی هستند و با دیگر اجزای ترانس سازگاری دارند.

یکی از برترین روانکارها در زمینه روانکارهای ترانسفورماتورها، روغن ترانسفورماتور نیناس است. این محصول تمام ویژگی های یک روغن ترانس ایده آل را دارا می باشد و مصرف کنندگانی که از این محصول استفاده می کنند رضایت کامل دارند. در همین راستا مجموعه روغندان از مدت ها پیش با فروش روغن ترانسفورماتور نیناس در خدمت مشتریان خود بوده است.

·         روغن های کمپرسور

یکی دیگر از دستگاه هایی که امروزه کاربرد فراوانی دارند کمپرسورها می باشند. به خصوص کمپرسورهای هوا که شاید اکثر شما نیز در محل کار یا شهر یا کارخانجات آن ها را دیده باشید. این کمپرسورها برای روانکاری و فعالیت پایدار به یک روانکار یا همان روغن مخصوص نیاز دارند.

یک روغن  کمپرسور باید طول عمر بالایی داشته باشد و همچنین میزان رسوبات و آلودگی ها را به حداقل ممکن برساند. از دیگر ویژگی ها مهم روغن کمپرسور کاهش سایش و خوردگی قطعات است. روغن کمپرسور شل کرونا یکی از روانکارهای محبوب و با کیفیت برای کمپرسورهای هوا می باشد که توسط کمپانی محبوب SHELL تولید می شود.

این محصولات فقط سه نمونه از روغن های صنعتی بودند که در صنایع ، مصرف بالایی دارند. شما نیز می توانید در صورت نیاز با مشاورین مجموعه روغندان تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در مورد روغن های صنعتی به دست بیاورید.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس