کد خبر 989942
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
تیم ملی هنگ کنگ

بازیکن دو رگه تیم ملی هنگ کنگ به دنبال این است با نمایشی خوب برابر ایران بازگشت فوق العاده ای به تیم ملی داشته باشد.

به گزارش مشرق،  جیمز ها وینگر تیم ملی هنگ کنگ برای بازی برابر تیم ملی ایران آماده می‌شود. این بازیکن 26 ساله که متولد انگلستان است در بازی آخر کوان چونگ، تیم باشگاهی اش دو گل به ثمر رسانده و حالا آماده جدال با کامبوج و ایران در منتخبی جام جهانی 2022 قطر است.

جیمز بسیار امیدوار است تا هواداران تیم ملی هنگ کنگ هفته آینده بتوانند به استادیوم آمده و از تیم ملی برای جدال با ایران حمایت کنند. این بازیکن 26 ساله بعد از دو سال غیبت بار دیگر به تیم ملی هنگ کنگ بازگشته و بسیار خوشبین است تا تیمش نتایج خوبی در گروه C مسابقات کنار بحرین، ایران، عراق و کامبوج کسب کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش هنگ‌کنگی‌ها به درخواست ایران از فیفا

جیمز آخرین بار سال 2017 در یک بازی دوستانه پیراهن هنگ کنگ را بر تن کرده بود. وی در این مورد می‌گوید: من یک فرد خارجی هستم که همیشه مثبت فکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم که دو بازی هفته آینده را با نمایشی خوب که همراه با نتیجه است به پایان برسانیم.

جیمز در ادامه گفت: یک مقدار نا آرامی در هنگ کنگ وجود دارد که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. اما خانواده من اینجا نیستند و نگران آن‌ها نیستم. به همین دلیل زندگی من آرام است و به تمرین و استراحت ختم می‌شود.

او که به عنوان مهاجم سرعتی شناخته می‌شود در ادامه گفت: سعی می‌کنم مربی را قانع کنم تا در یک پست مشخص از من استفاده کند. ما بعد از ایران با کامبوج بازی داریم و همه می‌گویند که آن‌ها ضعیف ترین تیم گروه هستند. اما این تیم در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده و فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند و حریف سختی برای ما است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس