کد خبر 989563
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
خلیل‌زاده: استراماچونی می‌تواند در استقلال جهش ایجاد کند/ حسینی و غفوری ماندنی هستند

پیرو اظهارات خلیل‌زاده رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال مبنی بر احتمال قطع همکاری با اسپانسر این تیم در صورت ادامه داشتن مشکلات، شرکت ایرانسل بیانیه‌ای را در این باره صادر کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای عنوان کرده که قرارداد باشگاه با ایرانسل مشخص نیست و تا زمانی که وضعیت مشخص و روشن نشود، دیگر به این اپراتور سرویس دهی نخواهیم کرد.

 

این صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، واکنش شرکت ایرانسل را به همراه داشته و آن‌ها با انتشار اطلاعیه ای، در رابطه با تراکنش‌های مالی خود با باشگاه استقلال، توضیحاتی ارائه کرده اند که در ادامه می‌خوانید.


«پیرو اخبار منتشر شده درخصوص تعیین تکلیف مسائل مالی فی‌مابین ایرانسل و باشگاه استقلال، لازم به شفاف سازی است که باشگاه استقلال تا پایان مردادماه، ۱۹۸ میلیارد ریال پیش پرداخت تسویه نشده با ایرانسل دارد و ایرانسل هیچ گونه بدهی به باشگاه استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید:

کنایه فتحی به شایعه حضور آذری در استقلال؛ برای مدیرعاملی اعلام آمادگی می‌کنند، انگار مناقصه است!


تاکنون در دوره‌های مختلف، پیش‌پرداخت‌هایی به باشگاه استقلال داده شده تا مشکلات این تیم برطرف شود؛ در آخرین نوبت ایرانسل ۱۰۰ میلیارد ریال به این باشگاه در تاریخ ۲۲ خردادماه سال جاری پرداخت کرده است. از مجموع پرداخت‌های ایرانسل به این باشگاه، هنوز ۱۹۸ میلیارد ریال مستهلک نشده است.


باشگاه استقلال از محل درآمد سامانه هواداری ۳۰۳۰، پیش پرداخت‌های دریافتی خود از ایرانسل را تسویه و مستهلک می‌کند، که از مجموع پیش پرداخت‌ها در حال حاضر ۱۹۸ میلیارد ریال باقی مانده است. با توجه به مصاحبه‌های مدیران باشگاه استقلال علیه اسپانسری ایرانسل، متأسفانه درآمد‌های سامانه هواداری باشگاه استقلال رو به کاهش است.


در پایان این بیانیه، ایرانسل تأکید کرده است حساب‌های مالی فی مابین با باشگاه استقلال کاملاً شفاف بوده و به صورت دوره‌ای برای باشگاه و مقام عالی وزارت ورزش وجوانان، ارسال می‌شود و همچون گذشته آمادگی هرگونه بررسی مشترک بر روی جزییات آن وجود دارد.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس