روحانی نمایه

یک عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۹۶ به نحوه شائبه برانگیزی اخیرا در یکی از نهادهای مهم دولتی که اطلاعات وسیعی نیز در اختیار دارد، منصوب شد.

به گزارش مشرق، علی‌رغم گذشت بیش از دو سال از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ اما همچنان انتصاب‌های بی‌ضابطه و غیرکارشناسی به منظور حمایت از اعضای ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید ادامه دارد. در یکی از آخرین موارد «ر.ن»مشاور حوزه دانشجویان ستاد انتخاباتی حسن روحانی با تحصیلاتی در زمینه مدیریت ورزشی در سمتی غیر مرتبط به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک منصوب شده است!

بیشتر بخوانید:

سفره کوچک مردم حاصل عملکرد «اصلاح‌طلب» ترین اعضای دولت


این در حالی است که این انتصاب از اساس غیرقانونی بوده و حتی برخی اعضای مجمع عمومی این صندوق حاضر به امضای صورتجلسه این مجمع برای تأیید این انتصاب نیز نشده‌اند.


گفتنی است علیرغم ورود دیوان محاسبات کشور به پرونده این انتصاب‌های غیرقانونی و تذکر به این مجموعه اما همچنان مدیران صندوق بدون توجه به قانون‌شکنی‌های صورت گرفته به ادامه کار مشغولندبرهمین اساس مواردی از انتصاب غیرقانونی افراد در هیئت‌مدیره این صندوق نیز وجود دارد. صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، نهادی تخصصی است که وظیفه ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و شاغل در حوزه فناوری را بر عهده‌دارد.


پیش از این «ع.و» با بهره‌گیری از روابط خاص به مدیریت عاملی این صندوق رسیده بود که اسناد و گزارش‌هایی از تخلفات مالی، اعطای تسهیلات به افراد خاص و سوء مدیریت در زمان ایشان وجود داشت. «ع.و» مهرماه سال گذشته با ارتقای پست به سمت مدیرعاملی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور رسید و «ر.ن» که رابطه نزدیک خانوادگی با او دارد جایگزینش شد.


رفت و آمدهایی اینچنین گمانه‌هایی مبنی بر وجود شبکه‌ای خاص با محوریت «ن.ج»معاون سابق جنجالی وزارت ارتباطات را تقویت می‌کند که به دنبال در اختیار گرفتن منابع مالی برای جهت‌دهی به شرکت‌های دانش‌بنیان و مهندسی اقتصاد فناورانه کشور است.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک از طرفی دیگر نیز واجد اهمیت است و آن دسترسی به اطلاعات شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی‌های پیشرفته و امکان نشت این اطلاعات و تحریم آنها و یا افراد فعال در این حوزه توسط دولت آمریکاست؛ امری که با انتصاب غیرقانونی مدیریتی رابطه‌ای، حزبی و غیرتخصصی در این نهاد بسیار نگران‌کننده است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • روزبه444 IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    2 0
    همه کارکنان ستادهای انتخاباتی روحانی در پستهای دولتی حساس گرفته اند
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    2 0
    مشکل مملکت آن است که ارتباطات در انتصابات بسیار موثر است و این مشکل خود تبدیل شده است به یک خود تحریمی داخلی و مشکلات مملکت را افزایش داده است مدیر ما سرآمد اینگونه رفتارهاست ولی کی می تواند چیزی بگوید مملکت ضرر می بیند بخاطر ارتباطات این فرزند فلانی است و یا آن داماد فلانی است خسته ایم از این همه دو روئی و ظلم
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    3 0
    آقا ر.ن و ن.ج هرچه باشند از ا.ج و ح.ر خیلی بهتر هستند چرا نگران دزد و فاسدین ریزه پا هستید ولی درشتها نه
  • محسن چابهار توجه توجه IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
    1 0
    خدا لعنت کنه اینهمه پارتی بازی و مظلوم کشی رو بفکر کارمندا و مردم ضعیف هم باشید از خشم خدا بترسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس