کد خبر 989283
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
سارقان به کارگر شهرداری هم رحم نکردند

رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری سه متهم در رابطه با سرقت گوشی یک کارگر شهرداری حین آبیاری فضای سبز کنار اتوبان خبر داد.

به گزارش مشرق، عوامل گشت کلانتری حین گشت زنی در اتوبان آزادگان زیر پل کاظمی به سمت شرق با خودرویی روبرو شدند که مسیرشان توسط خودروی دیگری مسدود شده بود.

با رسیدن ماموران به محل، یک کارگر شهرداری به خودروی پلیس مراجعه و عنوان کرد: در حال آبیاری فضای سبز بودم که دو نفر با بهانه اینکه تلفن ندارند از من خواستند تا گوشیم را به آنها بدهم تا تماسی بگیرند؛ من نیز گوشی ام را به آنها دادم که دو متهم سریعا متواری و سوار خودروی پراید شدندو رفتند.

بیشتر بخوانید:

 آنها قصد سرقت داشتند و من هم که می خواستم گوشی ام را پس بگیرم از خودروی آنها آویزان شدم اما آنها با چاقو به سر من ضرباتی زدند و در حدود نیم کیلومتر مرا روی زمین کشاندند.

یک راننده که شاهد ماجرا بود با خودروی خود جلوی خودروی این سه سارق پیچید و راه آنها را بست و خوشبختانه شما به موقع رسیدید.

در ادامه ماموران با توقیف خودرو و دستگیری سه متهم که بین 20 الی 30 سال سن داشتند گوشی مالباخته و یک گوشی مسروقه دیگر را کشف کردند.

سرهنگ اسلام نژاد رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی با اعلام خبرفوق خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس