کد خبر 989248
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
تکواندو

تیم‌ملی تکواندو ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود در مسابقات تیمی هنرهای رزمی جهان 2019 موفق شد از سد روسیه بگذرد و سهمیه حضور در مسابقات تیمی‌ بازی‌های المپیک 2020 – توکیو را به نام خود ثبت نماید.

به گزارش مشرق، دومین دوره مسابقات هنرهای رزمی 2019 در بخش کیوروگی ( تیمی مشترک)، از صبح روز گذشته (یکشنبه - 10 شهریورماه) در چونگجو کره جنوبی آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

تیم‌ملی تکواندو ایران در فینال این رقابت‌ها با روسیه مبارزه کرد و توانست با نتیجه 26 بر 14 به برتری برسد تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، سهمیه حضور خود در مسابقات تیمی‌ آزمایشی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو را قطعی نماید.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی ایران در جام‌جهانی تکواندو

ایران در گروه دوم با تیم‌های کره‌جنوبی و چین تایپه هم‌گروه شده بود که در روز نخست در اولین مبارزه توانست کره‌جنوبی را با نتیجه 28 بر 11 از پیش رو بردارد و در دومین دیدار نیز موفق شد بر تیم چین تایپه با نتیجه 23 بر 16 غلبه کند. در مرحله نیمه‌نهایی این رویداد نیز به مصاف مراکش رفت و در پایان دیداری حساس و نفس‌گیر با نتیجه 16 بر 13 به برتری رسید. تیم روسیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و و چین تایپه و مراکش مشترکا سوم شد.

امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و کیمیا علیزاده ترکیب تیم ایران در این رویداد را تشکیل دادند. هدایت این تیم در گروه مردان برعهده وحید عبداللهی و در گروه دختران برعهده مهرو کمرانی است. این رقابت‌ها 1 G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3/60  امتیاز تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس