کد خبر 989231
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
معافیت از سربازی دو برادری چگونه است؟

طبق قوانین نظام وظیفه، هنگامی که ۲ برادر همزمان مشمول خدمت سربازی شوند، یکی از آن‌ها می‌تواند از معافیت موقت استفاده کند.

به گزارش مشرق، برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که زمان اعزام به خدمت‌شان با برادر دیگر خانواده همزمان است، درباره امکان تعویق در اعزام به خدمت سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، برای این دسته از مشمولان که تاریخ اعزام به خدمتشان با برادر دیگر همزمان است، امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت وجود دارد. البته برادران نباید غیبت داشته باشند و یکی از آنها باید به خدمت اعزام شود تا برادر دیگر بتواند معافیت موقت دریافت کند.

گفتنی است؛ مشمولان برای دریافت گواهی می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    18 0
    پاییز یا زمستان 81 رسانه ملی در بخشهای خبری اعلام کرد متولدین نیمه دوم 62 که تابستان 80 کنکور قبول نشدند تا پایان کنکور 82 فرصت دارند اما برادر ما که دوهفته بعد برای استفاده از این معافیت مراجعه نمود به او گفتند این قانون فقط چند روز معتبر بوده و ایشان اعزام شد و سرنوشتش متفاوت ظاهرا عده ای در نظام وظیفه قوانینی جهت استفاده اقازاده های خود و دیگران و در مقاطع یک روزه تصویب و اجرا میکنند واگذارشان به خدا کردیم شهدا شاهد هستند شما چه میکنید
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    6 0
    معافیت که خدا بیامرزدش، تمام شد کلاً !! فقط تعویق، سرباز با این وضع جمعیت خیلی کم شده؛ دیگه فکر میکنم مجبور بشن برای جبران کمبود نیروی نظام وظیفه، طرح سرباز حرفه ای رو اجرا کنن.تا نقطه بحران ۱۰ سال فاصله داریم، جدی بگیرید مسئله جمعیت رو
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    1 1
    شماها که اینهمه از دوران شرین سربازی حرف میزندید چرا حرفی از معاف بودن میزنید؟؟/؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس