کد خبر 989120
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
‌

تیستر به خانم ها و آقایانی گفته می‌شود که متخصص نظر دادن درباره غذاها هستند.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» در تازه ترین پست خود نوشت: گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کشورمان باعث رونق شغل‌هایی شده که پیش از این تصویری از درآمد آنها وجود نداشت.

یکی از این شغل‌های پردرآمد و پرطرفدار «تیستر» است.

تیستر به خانم ها و آقایانی گفته می‌شود که متخصص نظر دادن درباره غذاها هستند.

اما بر خلاف روشی که در دنیا برای این شغل تخصصی وجود دارد و کارشناسان به صورت مخفیانه یا بدون اعلام قبلی به رستوران‌ها می‌روند، در ایران این بررسی خوشمزه، با تبلیغات و جنجال زیاد همراه شده و تبدیل به یک شغل پرسود و پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی شده است.

اگرچه خانم‌ها و آقایان «تیستر» در ایران شغل خود را سخت و حساس می‌دانند، اما حتما ارزش درآمد 300 میلیون تومانی در ماه را دارد.

از سوی دیگر اساتید و متخصصان صنعت غذا و نوشیدنی هم معتقدند این نوع تبلیغات افراد بدون تخصص، باعث بالا رفتن مصرف فست‌فود در کشور شده که در آینده، اثرات بدی در جامعه و شیوع بیماری‌ها خواهد داشت.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    12 1
    غذاهای عالی سنتی و خانگی ایرانی را که در تمام دنیا محبوب هستش و جزوء خوش طعم ترین غداهای دنیاست از همه کشورها کلی طرفدار داره و دارای همه مواد سالم هستش یعنی ولش کنیم وبرویم بجاش فست فود بخوریم واقعا که باید دیوانه و نادان یک بیسواد تمام عیار باشیم! فست فود یعنی انبوهی از چربی و روغن های سوخته خطرناک سرطان زا ، کربوهیدارت چاق کننده و قاتل بیماری های دیابت و قلب ، گوشت هایی که معلوم نیست از کدوم دست اومده و اینکه چقدر سالمه؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      2 3
      باشه بابا تو خوبی
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    7 0
    مفت خوری و درامد
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 0
    خدا بیامرزد مادر عزیزم و همه مادرهای از دست رفته رو... چنان قیمه پلو و خورشت قورمه سبزی یا کباب دیگی برامون درست می کرد که این به اصطلاح تیسترهای لوس توی خوابم نمی بینن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس