کد خبر 988973
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
استقلال

این بار مدافعان استقلال رفتار درستی داشتند، ولی هافبک‌های این تیم متعهد نبودند. اتفاقی که باعث شد 3 بازیکن فولاد در دقیقه 95 بدون یارگیری در محوطه جریمه استقلال قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، استقلال برای دومین هفته متوالی در لحظات پایانی مسابقه گل خورد. به نظر می‌رسد حواشی این باشگاه روی تمرکز بازیکن‌ها هم تاثیر گذاشته و تمرکز کافی در مسابقات ندارند. در این مسابقه شاگردان استراماچونی در یارگیری بازیکنان حریف اشتباه کردند و در ثانیه پایانی گل خوردند.

در تصویر زیر مشخص است که 5 بازیکن فولاد در نزدیکی دروازه استقلال حضور دارند. در حالی که فقط 4 استقلالی برای کنترل آن‌ها به دروازه نزدیک شده‌اند. در این لحظه فقط سیاوش یزدانی و عارف غلامی متعهد ظاهر شدند و شیمبا و نامداری دو مهاجم حریف را کنترل کردند و وریا غفوری هم در حال پوشش فضای خالی پشت آن‌هاست.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان برای رفتن استراماچونی است

در حالی که سه بازیکن فولاد، عقب‌تر از این دو بازیکن منتظر ارسال توپ هستند. هافبک‌های استقلال هم به جای اینکه در آخرین حمله حریف به عقب بیایند و کمک کنند، در حال تماشای هنرنمایی حریف هستند. حتی شجاعیان که قصد کمک به دفاع را داشت هم به سادگی از مدافع فولاد دریبل خورد.

در نهایت یکی از همین سه بازیکن عقب فولاد یعنی امیرحسین باقرپور هم صاحب توپ شد و دو مرتبه به توپ ضربه زد تا گل تساوی مسابقه به ثمر برسد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Colson IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    1 0
    واقعا که
  • علی IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 3
    بابا فولاده ها! ضمنا دوران استقلال خیلی وقته به پایان رسیده. خصوصا امسال نوبت هنرنمایی مناطق دیگر کشوره که هنرنمایی کنن...
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 1
    فقط باید بهشون بگی حیف نونا؛ پوست کلفت هم هستن و کروکودیل انقدر پوست کلفت نیست که اینا هستند خب ارزش فحش شنیدن رو داره براشون چون پولای میلیاردی یا چندصدمیلیونی میگیرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس