کد خبر 988931
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
پهپاد

هواپیمای بدون سرنشین «یسیر» و یگان‌های پدافندی نیروی دریایی ارتش در تمرین دریایی امنیت پایدار، با موفقیت اهداف مورد نظر را شناسایی و اطلاعات را به صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی ارسال کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در راستای سناریوهای از پیش تعیین شده در محدوده تمرین دریایی امنیت پایدار در دریای خزر و جلوگیری از انجام فعالیت‌های مقابله جویانه نیروهای دشمن فرضی، پهپاد برد متوسط «یسیر» با شناسایی و پایش منطقه عمومی تمرین، نسبت به ارسال تصاویر به صورت آنلاین به مرکز کنترل و فرماندهی اقدام و اهداف مورد نظر را به صورت کاملاً تخصصی شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید:

آغاز تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸ در دریای خزر

بر اساس این گزارش، پهپاد برد متوسط «یسیر» یک ریز پرنده کاملاً بومی و ساخته دست توانمند متخصصان داخلی است که مأموریت های موفقیت آمیز متعددی از جمله شناسایی و ارسال تصویر از ناوشکن های بیگانه در منطقه خلیج فارس را انجام داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    29 12
    نام درست این دریا کاسپین است؛ نه "خزر"
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      1 12
      اسمش خزره
    • US ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
      25 0
      كاسپين همون قزوين خودمونه امروز ميتونيم بگيم درياي مازندران ولي خزر نام قوم وحشي بود كه ادعا داشتند يهودي هستند و به ايرانيها در دوران باستان حمله ميكردن تا اينكه صبر ايران تموم شد و نابودشون كرد. خزر يه نامگذاري هدفمند براي زنده نگه داشتن نام قوميست كه مثل واكينگها وحشي بودن و اين نامگذاري از دوران پهلوي شروع شده. نبايد به دشمن فرصت براي اينكارها بديم.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    0 0
    یعنی رفته فیلم گرفته؟؟ پهپاد فانتومی که از دیجی کالا میشه خرید هم همین کار رو میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس