سوریه.jpg

یک روز پس از تظاهرات عناصر تروریستی علیه دولت ترکیه، مقر فرماندهان گروهک‌های تروریستی در حومه شهر ادلب هدف قرار گرفته شد.

به گزارش مشرق، از حومه شهر اشغالی ادلب در شمال غرب سوریه خبر می رسد، شب گذشته(شنبه) مقر فرماندهان بارز گروهک های تروریستی هدف حملات سنگین موشکی یا هوایی قرار گرفته است.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حمله نخست مقر سرکرده گروهک تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) در مزارع حومه شهر ادلب هدف قرار گرفته است اما از سرنوشت «ابو محمد الجولانی» خبری در دسترس نیست.

به گفته منابع میدانی، در حمله ای دوم نیز محل نشست فرماندهان گروهک های تروریستی انصار التوحید، حراس الدین و... در پایگاه نظامی در شهرک «کفرجالس» در جنوب شرق شهر ادلب هدف قرار گرفت.

تاکنون بیش از ۴۷ تن از عناصر گروهک های تروریستی در این حملات کشته و زخمی شدند؛ در لیست کشته شدگان نام جندین فرمانده میدانی تروریست ها از جمله «ابو یوسف الحموی» دیده می شود.

این فرمانده به هلاکت رسیده یکی از سرکرده های گروهک تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) بود؛ براساس اعلام منابع میدانی، حمله به مقرهای فرماندهان گروهک های تروریستی از خاک ترکیه انجام شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، ائتلاف کشورهای غربی به سرکردگی آمریکایی ها این حملات را علیه فرماندهان گروهک های تروریستی در حومه شهر ادلب ترتیب دادند که به نظر می رسد در واکنش به تظاهرات ضد ترکیه ای تروریست ها است.

به گزارش مشرق، روز جمعه (هشتم شهریورماه) عناصر گروهک های تروریستی تظاهرات گسترده ای را علیه دولت ترکیه در استان ادلب برگزار و تصاویر رجب طیب اردوغان را به آتش کشیدند و لگدمال کردند.

گروهک های تروریستی شکست های سنگین در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب را در روزهای گذشته به دولت ترکیه یکی از حامیان اصلی خود نسبت می دهند و اعتقاد دارند که آنکارا آنان را در میدان نبرد تنها گذاشته است.

تروریست ها در حالی مدعی هستند که دولت ترکیه در جریان درگیری ها در جنوب استان ادلب از آنان حمایت نکرده است که در ۴ ماه گذشته تجهیزات گسترده و پیشرفته نظامی را از آنکارا دریافت کردند اما بازهم در برابر نیروهای ارتش سوریه ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، همزمان با نزدیک شدن گروهک های تروریستی به شکست نهایی، آمریکایی ها با حملات نمایشی به تروریست ها در تلاش هستند خود را در افکار عمومی جهان به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم نشان دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    آمریکا در چند ساعت کاری کرد که روسیه و سوریه سال ها نتونستن انجام بدن خاک بر سر بی عرضه شون
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      53 60
      از اون جک ها بود حتما خان شیخون هم امریکا ازاد کرد خخخخ
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    34 6
    بکشید ما را ...
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      22 53
      شما هم از اعضای القاعده هستی؟ملا عمر خودتی؟خخخخخ
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      56 2
      نه من پیرممد هستوم.ملا عمر رفته است مبال
    • یاقوت IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      0 0
      بعله که می کشیم، پس چی البته همتون رو مثل سگ می کشیم
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    32 50
    مغر فندقی های تروریست حالا فهمیدن بازیجه بودند
  • شاهد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    28 59
    پشت پردهٔ این حمله قطعا نیاز به کارشناسی داره،امکان داره خود آمریکایی ها هم متوجه شدند زمان زیادی به ازادی کامل ادلب و ختم فتنه در سوریه نمونده،واحتمال دستگیری سرکرده ها و برملا شدن اسرار حمایتهای امریکا د. جنایت آنها و شاید از ترس انتقام تروریستها از آمریکا بدلیل خالی کردن پشت انها مخصوصا این روزها که میتوانند با برگشت به اروپا وآمریکا درس سختی به آمریکاییها و اروپاییها بدهند پس دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    13 5
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • SE ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    22 6
    بر عکس...این پیام واضحی به ترکیه ست.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    10 7
    ولی از دید من این حمله یعنی هشدار امریکا به ترکیه و نشانگر اختلاف عمیق دو کشور جنایتکار در سوریه هست یعنی کاری میکنیم که به نفع سوریه شکست بخوری یعنی اگه امریکا بخاد تروریست های مورد حمایت ترکیه رو شخم میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس