کد خبر 988758
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
دکتر نمایه

پرونده مرگ زن میانسال که بعد از عمل جراحی لیپوساکشن جان باخته بود با شکایت همسرش مبنی بر قتل عمدی وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل زن ۴۷ ساله‌ای به‌نام پریسا تصمیم به انجام عمل لیپوساکشن گرفت. اما همه پزشکان عنوان کردند که اضافه وزن او آنقدر زیاد نیست که به‌ عمل جراحی نیاز داشته باشد. اما پریسا سرانجام با جست و جو در اینستاگرام و فضای مجازی پزشک مورد نظرش را پیدا کرد و به مطبش در خیابان اندرزگو رفت. پس از معاینات اولیه پزشک جراح برایش وقت عمل تعیین کرد و صبح روز ۱۱ آذر سال ۹۷ پریسا به اتاق عمل کلینیک زیبایی خصوصی رفت و بعد از ۵ ساعت عمل از اتاق خارج شد.

همسر پریسا گفت: وقتی می‌خواستیم همسرم را ترخیص کنیم گفتند باید یک شب در کلینیک بماند. فردای آن روز برای ترخیص رفتم، اما باز هم یک روز دیگر همسرم را نگه داشتند و درنهایت بعد از دو روز پریسا ترخیص شد. اما به محض اینکه به خانه آمد حالش بد شد و او را به بیمارستان بردیم.

او ادامه داد: همسرم ساعت ۶ عصر سومین روز پس از عمل جراحی در تاریخ ۱۴ آذر فوت کرد. چند روز بعد از کادر درمانی کلینیک شکایت کردم و پرونده‌ای در دادسرای جرایم پزشکی تشکیل شد. با تحقیقاتی که از کادر درمان انجام شد، کارشناسان دریافتند پزشکی که خودش را متخصص جراحی زیبایی معرفی کرده بود جراح عمومی بوده و مهم‌تر از آن اینکه عمل لیپوساکشن را دستیارش که تکنیسین اتاق عمل بوده انجام داده است. زمانی که از این ماجرا با خبر شدم از دکتر و تکنیسین به‌خاطر قتل عمد شکایت کردم. از سوی دیگر کمیسیون ۵ نفره کارشناسان پزشکی پس از بررسی پرونده مرگ پریسا، عمل لیپوساکشن را بدون رعایت موازین فنی و علمی جراحی تشخیص داده و اعلام داشتند جراح مورد نظر فاقد مهارت لازم بوده است و قصور پزشک را در مرگ زن میانسال ۱۰۰ درصد اعلام کردند.

از آنجایی که شکایت همسر پریسا از قصور پزشکی به قتل عمد تبدیل شده بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای جنایی تهران ارجاع شد. بازپرس جنایی پس از مطالعه پرونده دستور احضار پزشک و تکنیسین اتاق عمل را صادر کرد. همچنین دستور داد که دوباره از شاهدان عمل جراحی زن جوان تحقیقات صورت گیرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    10 2
    خدایا به ما شعور عطا فرما بزرگوارانی که میخواهید لاغر شوید اولین موضوع این است که کمتر بخورید نه اینکه بفرمائید چی بخورم لاغر بشوم
  • ناشناس IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    3 1
    تسلیت.این خانم باید اون موقع که فرصت داشت برا سلامتی ولاغری اش از خدمات پزشکی بهره می گرفت.وقتی انتظار از طبابت فقط قسمت زیبایی اش هست اخرش اینه.زیبایی روح نه جسم.تب زیبایی باید فروکش یابد
  • علیرضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    3 2
    بدبختی های خودساخته!
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    6 1
    متاسفانه اکثرا کاربرد گوشی های هوشمند و شبکه های مجازی خلاصه شده در ارایش و تاتو و کاشت ناخن و کاشت ابرو و کاشت مژه ، لیپوساکشن و گونه و چونه و رنگ مو و ..... اینننننننننننهمه تجارت خاکستری فقط به کمک یک مساله امکان پذیر است: ارائه تصاویر خانم های زیبا و سقوط اعتماد به نفس اغلب زنان و بدنبال ان مشتری دائمی این کارهای بی سرانجام شدن.
  • جعفر IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    5 7
    خودشون اصرار داشتن حالامیخوان دیه بگیرن بوی کباب به دماغش خورده . خوبه والا احمق هم احمق قدیم خخخخخخ
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      5 1
      اصرار داشتن؟!بله به عمل جراحي نه به مرگ!شما احمق هستي كه از حق و حقوق و احقاق ان چيزي نميفهمي!!اينطور وقتها به جاي قضاوت و محكوم كردن بهتره خودمان را لحظه اي جاي طرف مصيبت زده بگذاريم!
  • لاغر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 1
    زیاد بخوری اخرش زودتر میمیری یا کبدچرب یا سکته یا مرگ در لثر لیپوساکشن. کاش مردم بجای زیبایی به بهداشت دهان اهمیت بدن تا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس