کد خبر 988750
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
یادداشت نمایه

نفوذ تدریجی و اثرگذاری‌اش عمیق و چندوجهی است.

به گزارش مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

درحالی‌که متغیرهای منطقه‌ای به‌طرز قابل‌توجهی در حال تغییر به سمت منافع بلندمدت ایران است، رکود و آشفتگی‌های سیاسی در اروپا، دولت‌های این قاره را به‌سوی ضعف و انحطاط کشانده و دروغگویی‌های آمریکایی‌ها آن‌ها را در موضعی تدافعی قرار داده است.

متاسفانه بعضاً در محیط داخل و در میان چهره‌ها و عناصری که وجه اشتهار آن‌ها، دلدادگی به انقلاب اسلامی است، نزاع‌ها و جدل‌هایی اتفاق می‌افتد که ضمن ابهام‌آفرینی برای افکار عمومی، موجبات شادمانی دشمن را فراهم می‌آورد. مبنای این جنجال‌ها نیز نوعاً افشاگری‌هایی است که سبقه شخصی یا سازمانی دارد و بعضی از واسطه‌های معلوم‌الحال و مدعی‌شفافیت نیز در برخی موارد، هیزم‌کش معرکه‌اند؛ افرادی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند، چگونه تغذیه و تأمین می‌شوند و چرا در چترهای امن قرار دارند؛ عناصری که هم در حوزه‌های علمیه رد پاهای پرنفوذ دارند و هم در میان رجال قدیمی سیاست و رسانه؛ جالب اینکه خیلی زود هم محل اعتماد می‌شوند.

چند سال پیش در باب نفوذ، هشدارهایی داده شد که اتفاقات اخیر را دست‌کم نگیرید و ببینید که در همه آن‌ها چگونه از شخصیت‌های تراز اول کشور، سلب اعتبار شده. نفوذ تدریجی و اثرگذاری‌اش عمیق و چندوجهی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس